televizor

U nás doma televizor od jara do podzimu moc nesledujeme nejvíce času trávíme venkuImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicna zahradě bo tam je furt do čeho píchnout,stejně tak naše děcka,většinu času trávily venku lítáním po lese a vymetáním různých příkopů jak pošuci dorostli do školního věku a do školy dostali odklad bo do školky nechodili tak prý byli nesmělí ve škole byla pro odložené školáky zřízena takzvaně nultá třída,chodili tam poctivě a byli i spokojeni bo měli skvělou Photobucketpaní učitelku a dodneska na ní rádi vzpomínají například jak papírovou kuličkou z flusačky trefila školníka přímo do oka a pak šla na kobereček doPhotobucket ředitelny bo jeden vykuk přinesl flusačku do školy a ona chtěla předvést jak je to nebezpečné no a odnesl to školník co z ničeho nic vlezl do dveří,raz mi tež paní učitelka napsala litaniu že prosím dostavte se v tolik a v tolik tak sem pošuky mučila a páčila z nich přiznání co kde vymamlasili, prý nic,tak s husí skurou sem šla do školy co mně čeká,no co mně čekalo byl šok bo paní učitelka se mně zeptala či máme doma televizor a či se na něho pošuci dívají,tož ji pravím nerozumím otázce televizor samozřejmě máme,ale spíše proto,aby susedi neřekli,že na něho nemáme moc se na něho nedíváme,paní učitelka se mně zeptala či ku němu máme návod k použití,Image and video hosting by TinyPicabysme děcka naučili se na televizor dívat,bo oni ve škole sledují ranní vysílání pro děti a naši pošuci se neumí dívat a furt při tom vyrušují svoje spolužáky,tož Photobucketvytřeštila sem na ňu oči a pravím no to snad nemyslíte vážně my sme doma rádi,že naše děcka nemají potřebu před bednou vysedávat bo naši přátelé měli problém opačný tam kolikrát hrozilo,že úkoly budou psát rodiče bo děcka od televizoru nešlo odervat a vykopnout je na čerstvý vzduch bylo nad jejich síly,udělali sme teda kompromis a já sem slíbila,že aspoň na večerníčka děcka budu křísit bo chodili brzo spát bo ráno brzy vstávali a do školy šlapali tři kilometry pěšobusem,takže v půl sedmé už byli po večeři Photobucketa vymydlení se povinně učili sledovat televizor,dodneska večerníčka nenávidí a když slyší jeho znělku hromadně z vyrážkou z pokoje prchají.Skalní příznivec televizoru u nás doma je můj drahouš,kdyby byla vyhlášena soutěž v Photobucket přepínání kanálu určitě by zvítězil bo hodina trvá šedesát minut a on dokáže snad i tisíc krát popřepínat kanály a pak zahlásí samé capiny, uvelebí se v křesle a ve stylu dědy Lebedy hluboce hloubá,jak televizor když u něho hloubá vypnu mi vyštěká,že můj komp je požírač rozpočtu a jemu televizor nedopřeju,tak v zájmu zachování tepla domácího krbu a klidu v rodině televizor hraje i když drahouš po přepínacím maratonu Photobucketzahloubá.Raz tež tak v bedně běžel filmový trhák "skleněné peklo"ve škole se o tom mezi pošukama asi hodně mluvilo bo jeden z našich pošuků,že se musí dívat,aby věděl ve škole o čem je řeč,byla sobota tak mu pravím synku sem jenom zvědavá jak to do vysílacího času vydržíš bo film byl dost pozdě a umění sledovat televizor si nijak neosvojil,synek to zařídil tak,že šel zahnípat,nařídil si budíka a když začínal film přespaný se přišel dívat,Photobucketpřinesl si zahlavek pohodlně se uvelebil,konečně film začíná,běží titulky a pak proběhlo skleněné peklo konec a znova titulky na konci filmu se synek zvedne podívá se na mně a praví to eště furt běží ty pitomé titulky,nejsou nějak dlouhé?No a jak sme se s drahoušem řezali smíchem synek prohlásil,že sme sto roku zaPhotobucket opicama bo kdyby sme měli video tak bysme mu to nahráli a on by nevypadal ve škole jak neandrtálec bo video už mají dneska všichni jenom my ne.Tak abysme nebyli neandrtálci koupil drahouš video,dodneska z něho utírám prach a není ani nastavené bo dodneska ho nikdo nepotřeboval.Já se musím přiznat,že do doby než sme si pořídili čertovský vynález Photobucketcomputer,sem do televizoru též víc čuměla bo kdo nesledoval Esmeraldu a jiné capiny nebyl in.I když dneska více času trávím u computera i já mám pár svojich oblíbených serialu a přiznám se že večer též někdy u něho zahloubám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/