kapitola první

Balíme
Celá anabáze začala mojim fiktivním sobotním výletem,když mně přepadla lenora a já sem úspěšně vydrbala s obědem.Na druhý den sem seděla Image and video hosting by TinyPicnad tou fungl novou (turistickou)mapou a vybírala kudy tudy za nějakýma zajímavostma a historií,vyhrála jížní Morava,protože se mi zdálo,že je tam dost historických lokalit hezky blízko sebe a teoreticky by tam mělo být i tepleji jak tu na severu.Vybrala sem Lednice a okolí.Týden uběhl jak voda když můj drahouš zahlásil babko sbal saky paky Image and video hosting by TinyPicvyrazíme.V pondělí ještě za kuropění jsem vyrazila do klubu optimistu na poslední nitrožilní mňamku,pak rychle nakoupit proviant,navařit do forotu,protože jeden pubopošuk a mládežnik při pomyšlení na dějepis o Lednickou historii neprojevili žádné nadšení,tak zůstali doma,no co ať trenujou zodpovědnost v záloze máme dospěláky a tidlifény.Jel s náma náš nejmladší pubopošuk,který je pro každou srandu.Odpoledne sem nasmažila pravé nefalšované řízky a šla balit nezbytné saky paky.Chlapské saky sem měla zabalené v cuku letu,maličký problémek nastal při balení mojich paku,když se mi za zadkem objevil drahouš právě ve chvíli,když sem se mezi svoje paky snažila narvat Image and video hosting by TinyPicvarnou konvici a můj půllitrový kafáč na nezbytný kofein,Image and video hosting by TinyPicštěkal po mně co to beru za capiny na co že mi to tam bude a podobné kecy,tak mu pravím co ty víš o životě kofi závisláka,vím jak to bylo vloni v Praze celý den sem se nemohla probrat,bo cena kofeinu byla taková,že ste málem potřebovali úvěr nebo to byla automatní žbrynda a pravím mu co ty tu do mě když ty zas všude sebou vláčíš svojeho radegasta i když se všude po obchodech válí stovky druhů tekutého chleba a on zas do mě na radka mi nesahej no ja baba co ty víš o chmelu naši debatu přerušil náš Image and video hosting by TinyPicmládežnik slovy ste horší jak malé děcka eště se poperte  jedete jenom tři,hodíš bebechy do fiakra a jedeš dyť se ti tam vejde celý pivovar i s kávovarem ,tak mu pravím ja ja synku tvůj otec má strach,že mu to jeho naleštěný fiakr neuveze,že ho uzdeší,Image and video hosting by TinyPicno to sem neměla mluvit bo drahouš se fakt urazil a odešel,bo na tu svoju káru je fakt háklivý no co saky paky sem zabalila i s konvou a kafáčem,proviant byl nachystaný eště bylo třeba napsat Photobucketlitaniu o co a jak se mají pubopošuk a mládežnik starat,bo kdybych třeba nenapsala každý den v 7 ráno a v 17 odpoledne nasypat slepicím futro tak by je nechali chcípnout hladem a jako obhajobu by použili,že sem to nenapsala.Fakt puboši sou zlatíčka..Večer drahouš popíjí svojeho radka před sebou mapu,kus papíru a tak asi po čtyřiceti rokách ho vidím jak drží v ruce tužku a dokonce eště nezapomněl psát?se ho ptám co že to dělá,praví mi píšu itinerář Photobucketno čumím jak puk,trošku sem si rypla ty potřebuješ itinerář?člověk s tak vyvinutým orientačním smyslem zděděným po námořnických předkach?Ten itinerář potřebuješ ty budeš dělat navigátora oznámil mi suše.Tak mu pravím tak to nevím kam dojedeme bo na psaní itineráře sis měl pořídit novou mapu,bo tu tvoju psal král klacek,cesty byly eště dlážděné a proháněli se po nich Laurin a Clements a před nima běžec s červeným praporkem.Suše dodal všechny cesty vedou do Říma a spolehni se na můj zděděný námořnický orientační smysl.Už Image and video hosting by TinyPicsem radši držela hubu bo kdo ví v co by se debata zase zvrhla a šli sme se na tu jihomoravskou anabázi vyspat bo v pět ráno vyrážíme.

1 komentář:

  1. Už se těším, jak tvůj starouš bude kufrovat po vlastech moravských ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/