jablko sváru

Šlapka jako šlapka ne jako šlapka žádný klub pro jakési ty erosenky či svlíkačky a podobné existence šlapka jako šlapka ne jako šlapka vyvolala u nás doma jablko sváru
bo jak náš dospělák před časem vybudoval pro naše nejmenší zlatíčka nové pískoviště tak aby na ně bylo dobře vidět kolik písku si vzájemně nasypou do vlasů či jak dopadne probíhající bitva o kiblík či lopatku musel ustoupit kousek mojeho pivonˇkového záhonku a tak vzniknul jakýsi nechráněný prostor,kterého naši malí nezbedníci využívali k nepozorovaným častým únikum z pískoviště bo volný prostor je sváděl k neposlušnosti a mladí rodičové po sobě věčně štěkali kaj zas je to děcko jak si ho hlídal či hlídala
tak volám děcko si kiblíček máchá v bečce i s ručičkami ku nelibosti jejich rodičů sem dodala že děcko potřebuje zábavu není to panenka kam ju položíš tam ju najdeš no že sem pysk radši nedržela bo to sem dostala přednášku o babičkovském rozmazlování a jejich narušené autoritě bo babička rozmazluje a oni musí umravnˇovat je chudáčky sem nikdy nerozmazlovala od bečky je vyháněla držela je zkrátka každou minutu zpoždění sem jim zpočítala a podobné kecy tak pravím sem babička a ne žádný Makarenko ty si umravnˇuj ja budu rozmazlovat užij si to bo vás babička tež rozmazlovala a já chudáčisko sem jenom bezradně přihlížela a hubu držela a jak se ti to nelíbí sedˇ si doma a pošli mi fotku vnuka abych ti ho náhodou nerozmazlila  no jak se mi hormon sklidnil sem popřemýšlela a porvala rýč mládežnika a šli sme kolem nechráněného prostoru pískoviště upravit terén a zasadili kolem vysokou okrasnou trávu a tím se prostorové vidění zkrátí na minimum a nezbedníky volný prostor nebude lákat k únikum a budou
víc pod kontrolou,tráva se začala pěkně rozrůstat a malí nezbedníci jak chtěli opustit prostor určený na hraní nutně museli projít kolem bachaře co je měl zrovna na starosti,zatím co naše malé zlatíčka tráva umravnila dospělí jedinci se začali pobuřovat nad tím,že všude kaj je místo hned cosi do země střelím a oni chudáčci tedˇ aby chodili na okolo a v domění,že sem nejenom chromá,ale i slepá si začali v trávě vyšlapávat chodníček co mně vytáčelo
a důrazným štěkotem jim připomínala debatu o rozmazlování a důvody proč se tam ta tráva vyskytla,naši nejmladší pozorovatelé okamžitě a střelbitě po vzoru neumravněných dospěláků opět začali z pískoviště mizet a chodníčků přibývalo a přibývalo,najednou sem zaslechla,že mokré rukávky vymachané v bečce na sluníčku uschnou atˇ si u babičky užijou bo doma to nemají,tak sem chytla nerva a pravím vy tupci jak už tak nutně potřebujete tu trávu zničit tak asponˇ chodˇte v jednom místě a ne kde vás zrovna napadne a na karton sem malovala značku přikázaný směr chůze připla připináčkem na kulik a zabila do země do prvního deště se zdálo,že pochopili,jak zapršelo značka se rozmočila zůstal jenom kulik a kolotoč s vyšlapaným chodníkem se opakoval a to sem pojala podezření či mi ty moje potomky v porodnici nevyměnili bo sou fakt jak trotli  no a jak nás vloni s drahoušem popadla ta vodní mánie a sháněli folii do rybníka sme v obi narazili na šlapky,
které mi hned padly do oka a jednu sem si hned naložila do vozíku bo sem si řekla to musí pochopit i osel,drahouš hned přiložil tři další,že to bude prý fajně vypadat i kolem mojeho vodního dílka a navíc rodina bude umravněna a nebude se blbě ptát kudy tudy má projít no a i když mi můj drahouš furt připomíná,že já radši myslet nemám že na to mám jeho sem nahlas popřemýšlela,že ty tři bude málo mi praví prosímtě nemysli a jdi sme zamířili ku kase, doma se ukázalo,že tři je fakt málo bo tou čtvrtou šlapkou se mi konečně podařilo nezbedníky umravnit a všichni konečně pochopili přikázaný směr chůze což se mi ulevilo možná fakt budou moji konečně pochopili bo chytrému napověz blbého trkni,
můj drahouš,aby zakamufloval moji myšlenku o množství mě zdrbal,že kdybych nemyslela na capiny bych si všimla,že ty šlapky sou levé i pravé a my máme všechny levé jenom ta moje v trávě je pravá a začal do mě hučet abych to vybuchala za jednu levou,aby to bylo levá,pravá…….že koupíme eště dvě pravé a bude to ok,tak sem pravou šlapku vybuchala za levou za týden sme čistě náhodou jeli kolem obi tak sme se stavili pro ….šlapky,jak už sme jeli do obi po čtvrté zblbnuti levou a pravou šlapkou bo furt jakási neštymovala se nás baba u pokladny zeptala či prý by nebylo lepší koupit šlapky naráz že to opakované ježdění pro šlapky co vlastně nejsou šlapky ale stopy se nám trošku prodraží ji pravím,že sme dislektici a máme problém s levou a pravou se nám konečně podařilo šlapky vyladit chodník štymuje i zešmatlaná tráva pěkně začíná dorůstat a válečná sekyra je na čas zakopaná.





8 komentářů:

  1. Babčo,já se bavím a jako mamina sem tam šedivím s těch názorů.Doufám,že teď už je fakt klid a rodina neprudí a pochopila kde byl zakopaný pes-tedy problém.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko řehoním se, nenudíš se.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27.1.15

    Super! To je na knihu, těším se na další příběh Vašich peripetií. S pozdravem a přáním krásných dní, Lukáš.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dobrý výmysl, ale způsob vyprávění je ještě lepší. Pobaví bezpečně. Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Babčo, přišla jsem se zasmát. Ty nikdy nezklameš. Když jsem četla jak si děti máchají ručičky v barelu, taky mě polilo horko. Sama bych měla strach, aby se do barelu nepřekulili.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5.3.15

    Babčo, zdravím tě. Opět po čase jsem klikla na tebe do Oblíbených na mé liště a nelituju. Přešupačím i tento článek dalším čtenářům do rodiny, ať si k tobě sami šlapou chodníčky na chlámot. Doufám, že po šlapkách už všichni chodit umí - šak sou vnuci o dost starší. Moc tě zdravím a těším se na další. Tvoje nadšená čtenářka Kitty (diviznacka.blog.cz - kdybys zapomněla) ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Znovu jsem se bavila - člověk po čase zapomene, že už se s tebou jednou nad tímto článkem bavil! Zdravím a přeju pohodový čas do vánočního běsnění

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím potřetí s pochvalou, jak jinak. I u mě je teď problém s chozením po venku, taky bych potřebovala nějaké "šlapky" nebo stopy. Kouknu se po něčem, nasadila jsi mi do hlavy podnětného brouka ;-)))
    A můj blog je teď: https://diviznacka.blogspot.com/, kdyby někdo nevěděl :-)

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/