křusky sedmimílové

I když mě babička po mojim prvním cestovatelským martiriu jak si myslela bedlivě hlídala mi raz místo vycházkových křusek jakýmsi nedopatřením obula křusky sedmimílové bo jak mě raz jak si myslela pevně držela za ruku,tak jak sem viděla kodrcat se lokálku moje sedmimílové křusky vyrazily třista z místa a než se babička stačila zpamatovat sem se ji vytrhla z ruky a šup už sem zas seděla v lokálce,babička za mnou běžela co ji síly stačily a že nebyla žádný Zátopek a tež byla trošku asimetrická moje sedmimílové křusky nedohonila,babička tentokrát,aby nevypadala jako neschopná blbka co neumí zkrotit malého neposedného zaprdka,místo na příslušné oddělení VB běžela za mojim strejdou do roboty,kde v kanclu čmáral jakési plánky bo byl stavební inženýr a celá schvácená hned ve dveřích volala prý ta malá bestie mi zas zdrhla na lokalku,strejda babičku poslal domů a prý jak mě chytne rozerve mě jak hada, naskočil na bicykl a jak o život šlapal do pedálu a stíhal lokalku ve které sem si zas jenom tak seděla a klátila nožkama,
tentokrát sem daleko nedojela bo mě v lokálce poznal jakýsi spolucestující z minula a hned za tepla mě nabonzoval kondukterce, která mě hned na druhé zastávce vylifrovala z lokálky orgánovi VB co stál na křižovatce,který mě nechal zase odvezt služební drožkou na oddělení VB,kde mě tež poznal orgán VB už z minula a odvedl mě domů,
kde čekala vyklepaná babička,která jak mě viděla v pařátech orgána VB málem hanbou zplešatěla bo se musela zas na příslušném oddělení zodpovídat a podčmárnout předávací protokol,
strejdu,jak na bicyklu dohnal lokálku a kondukterka mu oznámila,že mě předala orgánovi málem kleplo a jak zuřivý pes s představou o potokách krve co ze mě potečou šlapal na oddělení VB,kde se dozvěděl,že už sem doma,doma strejda zvonil u dveří jak o dušu a jak babička otevřela se sháněl po jakýmsi výchovným předmětu,výchovný sec mazec byl odložený bo sem spala jak andílek,strejda prohlásil,že sem nenapravitelný recidivista a rostu pro kriminál a tak se babička rozhodla ,že moji výchovu přesune do bezpečí,daleko od lokalky,
načmarála omluvnou litaniu, přiložila v pořadí druhý předávací protokol a než se tata vrátil z roboty mi pobalila moje saky paky a odvezla mě na dědinu za dědou,kde žádná lokálka nejezdila a vstupní branka na dvorek měla betelný řetěz a eště betelnější zámek,můj tata se valil do hlavy prý co sem to za turistickou stvoru a prohlásil,že sem malý cestovatelský tyran a tak můj odsun s radostí odsouhlasil bo tych vysvětlivek na oddělení orgánu už měli všichni plné křusky.Ach jo,chudáčiska moje zapoměli,že nechval dne před večerem…….


1 2  -  4  5  6  7  8  9

2 komentáře:

  1. No teda to jsou zazitky uplne si dovedu predstavit jak strejda slape na kole ostoset.A chudak babicka ta si musela uzit.Uz jsem si precela par jinych clanku a jsou opravdu zabavne ,tenkrat asi nebyli.

    OdpovědětVymazat
  2. Pokračování je taky o nervy, ty jsi byla dáreček. Ale stejně za to mohla ta lokálka, ne? Kdyby tam nejezdila, tak jsi s ní nemohla uhánět do dáli ;-))) Dnes už tam asi ta lokálka nejezdí, nebo ty naopak jezdíš jinou lokálkou? Teď máme "domáci lokálky", kočáry bez koní, ale s koňmi pod kapotou. Cestovat se dá různě - a bavit tvými zážitky širokou čtenářskou obec ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/