téren křusky

Než sem svojim puchýřům pyski zalepila tou jak pravil můj drahouš luxusní Ferrari náplasti sem si uvařila dubový lektvar ve kterým sem si jak pravil můj drahouš puchýřama zesrané nohy louhovala,pozadí zabořené v gauču nohy se blahem rochní v lavoru jak se přifařil dospělák, jak mě viděl mi praví muti tu špínu nemusíš odmočovat ta po půl roce spadne sama,pravím mu mluví z tebe zkušenost?
Praví mi nemám čas na laškování potřebuju poradit bo se dostal ku nabídce luxusních téren křusek za až poloviční ceny a tak se prý rozhodli Natálce co před půl rokem oslavila svoje tříčky pohodlné téren křusky pořídit,aby měla svoje pařátky v létě jak s ní budou poprvé zdolávat tatranské kotary jak v bavlnce bo dobré křusky sou pro téren turistu cosik jak základní potravina,jak se tak probíráme nabídkou terénních křusek mi oko zavadilo o fakt parádní téren křusky moji velikosti a pravím drahoušovi díííívej se tak ty sou luxusní ty brďo v tych by si pařátky lebedily jak v bavlnce a pošimrala sem drahoušovi všechny smysly jak sem nahlas zapřemýšlela,či by do mě nezainventoval,
drahoušovi se pleška načepýřila a zanotoval svoju oblíbenou písničku,
vidíš ju babu sotva řiť na kopoču nese ale capiny furt vymýšla a dodal starko taký osel či šerpa co by tě do kotaru na plecu v tvojich téren luxusních křuskach vysmyčil takový se eště nenarodil,tak mi zklaplo a i když nerada sem drahoušovi musela dát za pravdu a aby si nemyslel,že bude mít poslední slovo mu pravím vidíš a tak dobře sem měla našlápnute,
byla sem malý cestovatelský průkopník s turistikou sem začínala,že si to ani nepamatuju a znám to jenom z vyprávění bo jak mi bylo asi tež jaksi kolem tří roku v mojim rodným městě tenkrát jezdila lokalka,kterou měli na povel kondukter nebo kondukterka,měli přes rameno zavěšenou koženou kabelku v ní drobné a kleštičky,on-line prodávali jízdenky a dohlíželi na klid a pořádek v lokalce, dneska by se řeklo průvodčí,ale i toto je pro dnešní dobu už jenom pojem.Tak jak sem měla kajsik v jakýmsi konzumu na židličce čekat na babičku sem si odskočila na lokálku a vyjela si na výlet sama,
neohroženě sem nastoupila,posadila se klátila sem si spokojeně nožkama až do chvíle než ku mě přistoupila konduktérka a začala do mě rýpat prý ty si ale hezká holčička,kde máš maminku,neuměla sem odpovědět či sem se pobála nevím, ale místo odpovědi sem na celou lokálku začala řvát jak tur a tak i konduktérka začala řvát na celou lokálku prosím vás čí je to dítě,čí je to dítě zavřete mu někdo hubu tady se nedá pracovat,
spolucestující po sobě začali pokukovat, ale nikdo se ku mě nehlásil,vynervovaná konduktérka a spolucestující mě obstoupili a čím víc na mě robili ťuťuťu- ňuňuňu tím víc sem řvala,jak na sviňu žádný známý kdo by mě poznal, pysk mi zavřeli jakýmsi cukrátkem a s kondukterkou sem dojela až na konečnou,kde na mě zavolali orgány VB a spolu s kondukterkou sme v cestě pokračovaly ve služební drožce na služebnu,kde si mě vyzvedla strachem polomrtvá babička,ale chudák kondukterka mě asi v capa proklela bo podle hesla dobrý skutek musí být potrestaný na služebně prý seděla údajně do večera.
Drahouš se na mě podíval a praví mi ty si asi tež byla dáreček a starko nepleť si pojem s průjmem bo ty si nebyla turista ani cestovatel ty si byla delikvent,chachacha pravím drahoušovi hrdě ja sem nebyla jenom jakýsik ten obyčejný delikventk ja sem byla recidivista ………….


1 -  3  4  5  6  7  8  9

1 komentář:

  1. Recidivistka už ve třech letech? Já jsem začala takto chodit ve svých 60 a chodím furt. Je pravda - na chození musí být pořádný křusky; koupil ti je tenkrát? Vidím pokračování, jdu si číst další části

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/