dobrá rada a pablb

Paní x a paní ypsilon propustili po 20 rokách z kriminálu a jak se loučily praví paní x paní ypsilon Image and video hosting by TinyPicjak se potkáme si to dopovíme to je vtip co chlapi rádi z huby vypouštějí bo jak se prý baby rozmluví neví kdy skončit Image and video hosting by TinyPictak robky nevěřte tomu bo z dlouholetého soužití s mojim drahoušem vím,že chlapi sou eště ukecanější jak my robky pro pořádek pavlačové drbny neberu jako robky bo normální obyčejné robky jenom tak neškodně poklábosí postěžujou si na svojeho chlopka na svoju tchynˇu na svojeho nadřízeného proberou svoje těhotenství,porody,děti my starší svoje nemoci je to také neškodné klábosení kdákání jak praví můj drahouš, Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic robky,aby poklábosily jim stačí jak se sejdou dvě a pak jak je třeba různé babské rady konzultuje s další náhodně potkanou kamoškou a než cosi vymamlasí všecko důkladně promyslí,jak,ale začnou kvokat chlapi baby pozor na obzoru je malér,hlavně jak zajdou do svoji oblíbené knajpyImage and video hosting by TinyPic a tam začnou probírat momentální politickou situaci rozdělí se na dva znepřátelené tábory a štěkají na sebe z rohu do rohu kdo je větší cyp,pak
přide na řadu sport a škatulata hejbejte se bo politika jde stranou a znepřátelené politické tábory se různě promíchají ale spory o větším cypovi sou furt v luftě jak jde ale o jakési baské rady kterých mají chlapi víc jak baby a kterýsi z nich potřebuje s něčím poradit politika,sport a cyp jde stranou rozhádané tábory se stmelí a předhánějí se kdo z nich na onen problém má lepší raduImage and video hosting by TinyPic,pokud zrovna řešíte problém s hrabošem co se zabydlel ve vašem skleníku a v něm si vybuduje soukromé metro a vy jenom bezradně přihlížíte jak se celá úroda pomalu odporoučí tak jak to bylo předčasem u nás,tak svojemu drahoušoviImage and video hosting by TinyPic za žádnou cenu nepovolujte vycházky do jeho oblíbené knajpy bo jak můj drahouš tenkrát vycházku dostal jakýsi pablb mu poradil,že je vyžene kraválem bo oni prý mají rádi klid a tak už od čtvrté hodiny ranní každou půlhodinu sme doma z lužka skákali do pozoru,že byl vyhlášený proti imperialistický letecký poplach bo do země zapustil jakousi poplašnou protipožární trumpetu a troubil do země jak o dušu celý den, Image and video hosting by TinyPiczatím co my a lesní zvěř co pravidelně chodí okusovat moje keříčky na zahradu sme z teho byli na mrtvicu,hraboši si hrabali spokojeně dál,po týdnu sem porvala nůžky a přestřihla elektrický kabel co trumpetu napájel a pravím drahoušovi eště raz zatrubíš a cosi si zrobím zajdu do lesa uříznu kij a domlátím tě,po prvním nezdařeným pokusu šel drahouš zas do knajpy pro další babskou radu a po návratu mi praví kaj si dala ty sírné pláty bo nedávno jak sířil demižon na víno sem je prý kajsik zašantročila ja Image and video hosting by TinyPicblbka v domění,že de sířit druhý demižon na víno bo můj drahouš je likérovy alchymista sem mu ty sírné plátky dala šla se pokochat zbytkama salátu a kedlubnů co mi ve skleníku eště zbylo a pravím jim zítra vás kluci hodím do hrnce a salát do nálevu zbytek roznesu po susedach bo tym hrabošským mrchám nic nenechám,druhý den du do skleníku a hned ve dveřích mě zastavil jakýsi štiplavý nehorázný puch a jakýsi smradlavý divný opar,zaostřím zrak a vidím žluté zdechlé saláty i kedlubny,muškáty i zaseté letničky k.o,drahouš jak slyšel jak sem vyla jak pes baskervilský, Image and video hosting by TinyPic že cítím zápach krve a moje to nebude preventivně nastartoval tu svoju tenkrát plesnivou sardinku a zdekoval se bo po jeho sírné protihrabošovské terapii bo ve skleníku zapálil pět sírných plátků všechno spálil a otrávil,ku večeru jak se vrátil celou pohromu sváděl na Pepu měla sem chutˇ porvat lopatu a zahrabat ho pod uhlí i s Pepou bo ten chvilku po drahoušovi dorazil s multikárou plné nové zeminy a za asistence mojiImage and video hosting by TinyPic zavěšené huby až na zem vyváželi ze skleníku otrávenou zeminu a naváželi novou,hrabošu sme se definitivně zbavili jak sme tenkrát eště malým pošukům na zahradu pořídili bazen a čerpadlo na filtračku se zapustilo do země a zřejmě vibrace a zvuk motoru je na trvalo vypudil co se týká sírných terapii je můj drahouš nepoučitelný bo jak asi před dvouma rokama se nám v podkroví zabydleli vosí Image and video hosting by TinyPiczáškodníci co pro nás alergiky je soužití s takovými záškodníky nemyslitelné ti měli zřejmě protichemický výcvik nebo protichemické oblečky a i po zásahu hasičů se nechtěly vzdát a tak do boje proti zbytku tych vosích záškodníků se můj drahouš na hospodskou radu bez našeho vědomí vytasil zase ze sírnýma plátkama a zatím co on si s klidem angličana bo jak on tvrdil ho nenapadlo,že je to až tak funkční seděl venku v garáži na čerstvým luftě a čekal na výsledek svojeho bojového snažení, Image and video hosting by TinyPic doma my alergici sme málem upadali přiotráveni do bezvědomí,zbytek záškodníku to sice dorazilo,ale jenom štˇastnou náhodou sme to přežili i my alergici no a po tomto smrtícím atentátu konečně drahouš dostal rozum a sírné plátky (zatím)používá už jenom na síření demižonu pro svoje alchymistické výkony a jak dorazí domů z knajpy s jakousi osvědčenou babskou radou mu vyhrožuju,že zajdu do lesa a už si fakt cosi zrobím……Image and video hosting by TinyPic

4 komentáře:

  1. Ahojky Babčo, tak jsem zase jukla, neboť venku prší a mám už po senech a tak více času - pobavila jsi mně zase svým povídáníčkem a hned je mi veseleji, neboť čekám už třetí týden na opraváře pračky, který mně pěkně nasr...., když sliboval a nepřijel a já mám tolik prádla jako kupek sena - přeju ti hezký den a zase přijdu "na babské drby" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také já se předem babčo děsím zaručených rad jak Ty říkáš s knajpy.Říkám si a malér je tu,je až s podivem na co Ti chlapi nepřijdou a hlavně jak hned všemu věří.No ty likérky a vinečka domácí,to nemělo chybu-tatínek od manžela též vyráběl-dali jsme tomu název-Věřňovický bolss-.Hlava třeštila v momentě a běda tomu kdo včas nezabrzdil,se zlou se potázal.Rána byli krušná.Člověk neznalý se záhy poučil a pak jen jak léku okoštoval.Bačo tak písmenkuj dále,je to tu u tebe prima počteníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer babuš - mně ti to dá práci než tě najdu, nejdřív se tady chechtám jak prdlá nad článečkem a pak hledám, kam písnout - máš to moooc složité a my sklerotické babky už si s tím nevíme rady :-)... no o těh vosách ani nemluv, já jsem také měla pěknou příhodu minulý týden a moc mi do smíchu nebylo...no nic, už je to za mnou a tak tě zdravím a přeju pěkný večer s dědečkem :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Babčo, já tě najdu lehce, protože jsem si tě dala na blog do odkazů a čas od času se jdu sem krásně zasmát. Dokonce jsem dnes dala i odkaz na tento blog do Kavárny, ať si lidičky počtou, třeba zrovna o jahodách. Ale tady se dá číst všechno dokola. Zdravím a přeji zdraví.

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/