jihomoravská anabáze

Byla sobota na obloze honily se mráčky,no mráčky Photobucketulicha jak hrom,zataženo na všechny světové stranySedím zevluju,chytám lelky,přepadla mně lenora,poledne se blíží,přemýšlím čím zasytit kachní žaludky našich pošuků,když mi jeden z nich přetrhl myšlenky zvrhlou otázkou co že bude k obědu,nahodila sem Photobucketnepříčetný výraz a v duchu si pravím děvucho pozor čte ti myšlenky bude chtít abys něco hodila do kastrola,pravím mu synku vaša mama odjela na výlet musíte si uvařit sami,zašmátrám v ponožce a pravím na nechala ti tu stovku máte si uvařit špagety,k mojemu němému úžasu nic nenamítal porval stovku,startnul v garáži fichtla a upaloval do samošky pro špagetku na špagety.Naštěstí naši pošuci sou šikovní synci Image and video hosting by TinyPicna vaření špaget ze špagetkou a ohřívání párků jsou machři,naučili se to aby když se válím po špitálech nezhebli na hlad.Jak sem se začla radovat jak sem dneska s obědem vydrbala ozval se vedle z pokoje můj drahouš no ty si dobrá nic neřekneš klidně si odjedeš,pošuci budou mít špagety a co budu jíst já,přiznám se na chviličku mně zaskočil bo drahouš špagety nemusí,nakukla sem do lednice a sláva vítá mně miska včerejších uvařených brambor z vlastní zahrádky a kelímek kyšky,dušička se zaradovala mám vyhráno.Volám na drahouša ohřeju ti ty včerejší brambory je tu i kyška z pokoje se ozvalo když si na tom výletě kvůli mně se nemusíš vracet umím si to ohřát sám.Podařilo se s obědem sem vydrbala.Odpoledne sedím prohlížím si staré fotky přepadla mně nostalgie,když slyším bl bl bl bl Image and video hosting by TinyPicv modré metle značky hundai přibublala naša dospělačka,můj drahouš z garáže na ni volá kavu si musíš uvařit sama,babka není doma,cože polekala se co se stalo,ale jela na výlet, praví drahouš,ona a na výlet a sama? ty to ti je nějaké divné,diví se dospělačka,vybafnu na ňu z okna a pravím on ti kecá už sem doma,to sem neměla dělat bo ta se tak vytočila,že ju děsíme a kdoví co eště,dostali sme kázání jak důchodci sou horší jak malé děcka.Uvařila sem ji kavu Photobucketa prohrabavaly sme se starýma fotkama obě dvě.Když sme ohlížely staré fotky z dávných dob z dovolenek mi dospělačka praví můžeš mi říct proč už nikam nejezdíte všichni co už mají velké děcka jezdí po světě a vy sedíte doma,nahrála na smeč mojemu drahoušovi a ten praví bo sem ji to říkal,že chcu s našim dospělákem do Tater bo ten tam v srpnu jede a polezou na Gerlach chtěl sem jet s ním a babka mohla jet tež a zůstat dole ale ona ne,vytočil mně a pravím mu si ty Image and video hosting by TinyPicnormální po dvaatřiceti odfaraných rokách se chceš drápat do tatranské zgrapy,dychavičný jak lokomotiva,urazil se bo chtěl bych vidět tebe jak bys asi dýchala ty,tak mu pravím právě proto seď doma na prdeli a buď rád že eště dýcháš,on si ale nedal pokoj a furt rýpal,že vloni sme ho do Prahy nevzaly že seděl doma jak ichtyl,no letos nám to nevyjde bo jedeme s děckama do Itálie konejší ho dospělačka,ale příští rok jestli budeš hodný Photobuckettak tě sebou kajsik vezmeme ,drahouš praví babko koupíme si nějaký ten last minut a vyrazíme do světa,pravím mu si blbý,dyť by mně tam to slunko zabilo a berličkovat kajsik po pláži nebudu do mořa tež nevlezu dobře víš že su neplavec a vody se bojím jak čert kříža a kdyby mně tam přepadl jakýsi zdravotní rapl budu dělat co,máš strýca Onasisa,abys mi platil dochtora,Image and video hosting by TinyPicblázne.Debatu ukončil hrající drahoušův tydlifen,ja,ja praví drahouš do tidlifena,obliknul se a odfařil bůh ví kam .Nevím kaj byl,ale jak přijel tvářil se jak tajemný hrad v Karpatach na stůl položil jakousi turistickou mapu a tak do mě rýpal a rýpal až sem si vybrala místo kaj vyrazíme na prázdninové výzvědy bo nejsem u vody a na sluníčku válející se typ a tak vyrazíme funět a berličkovat po krásách a památkách jižní Moravy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/