krůty -krocani


Začalo to všechno dne typu dneska by to šlo,bo teho stávání za kuropění, krmení a vyhánění neposedné drůbeže sem pomalu začínala mít plné zuby,bylo šest ráno,nenažraná drůbež nakrmená,potomci pomalu rozlepovali oči,tož sem jim na stůl hodila ranní futro a pomalu začínal denní kolotoč,když na dveře zaklepal náš soused neúnavný zemědělec a praví mi tak susedo máte to tady,nechápavě na něho civím bo fakt nevím co?praví mi no včera sem mluvil s vašim chlopem,že jedu pro ty krůty a on na to že abych mu tež nějakou přikupil,tož pravím ten můj starý už se fakt zbláznil bo málo mám tych 30 slepic,25 kačen,15 hus,kocura,dva psy a tři věčně hladové,usmrkané neposedné potomky,které byly něco jako perpetummobile eště krůty do baráku??!!!řvu
zoufalstvím,sused mně uklidnil nic se nebojte máte teho jenom pár kousků,to se tady u vás ztratí ani o nich nebudete vědět,fakt mně uklidnil,dva kousky to snad zvládnu,tak sme se domluvili,že odpoledne jak drahouš dorazí z rachoty připraví jim ubytování a přideme si pro ně,odpoledne drahouš začal ohrazovat další kus zahrady,ani sem neměla moc času ho sledovat bo mu pomáhal aktivista náš soused zemědělec a to byla chyba bo kdybych se zašla podívat co provádějí byla bych ušetřená šoku co mně čekal,ku večeru sem posbírala tu naší neposednou smečku a šli sme k susedovi pro ty krůty,vzala sem si na nich malou bedýnku,drahouš ten se jenom pochechtával či prý mi to bude stačit,tak mu pravím bez obav ty dva kousky i v kapse přinesu u sousedu v ohradě vidím pěkné stádečko tak mu pravím no teda susede vy ste se letos rozšoupnul chystáte další veselku či co,sused na mně hodil úsměv od ucha k uchu a praví,ale děvucho poď něco ti ukážu,tak jak osel du za ním do stodoly a tam druhé stádečko
,pořád mi to nějak nedocházelo,pravím mu vy ste vykradl někde nějakou farmu či co,či to dávali zadarmo???on na to děvucho nic není zadarmo za tych deset kousků mi dáš pětistovku no krve by se ve mně nedořezal bo právě mi svitlo a pravím mu susede a co počty pár bylo odjakživa dva on na to to si děvucho vyřiď ze svojim chlopem bordel v počtach má on,pravil deset máš jich deset,pojala sem podezření či můj drahouš není bigamista,když pár je pro něho deset,vyplázla sem sousedovi pětistovku,drahouš po pár párech nanosil krůty do nového krůtníku a týden spal na gauču v kuchyni bo sem s ním nemluvila,tichá domácnost na nočním stolku měl připravený papír a na něm miláčku stávej je pět hodin na stole další libezgrift miláčku oběd máš v kuchařce na straně 63,stával o hodinu dříve a chodil ty blbce krmit.Pravím blbce bo jestli si myslíte,že jak se říká blbá slepice tak se ale hodně pletete bo slepice je oproti krůtě inteligent bo slepica ví kam má jít večer sedět,kam má snést vajíčko,dokonce,když vás vidí běží se podívat co dobrého do zobáčku ji nesete a kohoutovi bez dvou,tří koleček kolem zahrady též nedá.
Asi po týdnu co mně přešla zlost a nastalo smíření s realitou,jsem pomalu tym nebohým tvorům co za nic nemohly začala též nosit futro a pokoušela se s nima navázat přátelský vztah,brzy sem pochopila že to není možné bo každé ráno sem zběsile lítala po zahradě jak debil a honila krůty do ohrady na zahradu a večer zase zpátky do krůtníku,když zapršelo tak místo toho aby se schovaly pod střechu,tak jak trotli stáli a mokli a mokli,tak celé léto sem tu blbou drůbež i s potomkama naháněla ráno ven večer dovnitř,všichni sme měli natrenováno,že kdyby byla olympiada určitě by nás medaila neminula a když přišel podzim s neskrývanou radostí sem se tych blbců,pitomců,debilů a hňupů zbavila a udělala jim extra místečko v mražáku.Takže z toho plyne poučení,že krocan je zvíře co máme rádi na talíři a jméno z kalendáře mu nehrozí.

1 2 3 * 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

1 komentář:

  1. Žádné komentáře, aniž pobavené? Já se bavila hodně, vždyť o životě s krůtami taky něco vím. Slepice jsou chytré a taky masožravci - každou chycenou myš ještě teplou zporcovaly. I ty, které na dvůr přinesly naše kočky. Krůty měli sousedi, tam jsem jen občas nahlížela, případně je krmila, když byli sousedi pryč ;.)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/