kapitola druhá

Ráno otevřu oko a říkám si jaká su šikovná robka,Image and video hosting by TinyPicvzbudila sem se dřív jak budík,tiše a nenápadně se vplížím do kuchyně,uvařím si kofi,sedím kontroluju litaniu,vychutnávám si ten lahodný voňavý životabudič kofi nápojImage and video hosting by TinyPic(o díky bože za něj),když mi idylku překazil drahouš jak se svoji rozčepýřenou pleší vtrhnul do kuchyně a praví tu to je jak v blbým domě,nepravil sem že v pět vyrážíme?Nechápavě na něho hledím a pravím chlope co stresuješ dyť se ště ani budík nezbudil.odkráčelImage and video hosting by TinyPic a za okamžik sem budík měla málem na hlavě bo ukazoval třičtvrtě na pět,no nevím jak se to stalo,dyť sem ho večer chystala na čtvrt na pět,no ale cuplíček na buzení nikdo neodklapnul,pravím mu no co chlope buď v klidu,co řešíš,spicháš na letadlo na šichtu bo jedeš někam na konec světa?dyť nastartuješ japončíka a jedeš,prohlásil,že mně jednou vymění bo nic ho tak nevytáčí jak moje kecy v tom se do kuchyně vplužil přiospalý pošuk a praví,že ste mně nezbudili,mám něco s tidlifenem nezazvonil mi budík,drahouš se na něho podívá a praví Image and video hosting by TinyPicvy dva ste se na mně domluvili či co to už byl oblečený a vypadnul do garáže omluvit se svojemu nablyskanému fiakru,že nic se nedá dělat a že musí jet v tom lijáku,ale hned jak to bude možné,že ju hned zas naleští,tak asi s půl hodinovým zpožděním sme naskákaliImage and video hosting by TinyPic do našeho japončíka,drahouš na mně kuknul okem,zeptal se mně nezapomněli sme na něco?pravím ja na Kevina,zahlásil, eště otevř hubu a letíš,tak sem zklapla a vyrazili sme.Pošuk vzadu dospávalPhotobucket,já sem měla oči na stopkách,abych ho stačila probrat,kdyby nám někde na cestě uniformy chtěly pomáhat nebo nás chránit ,bo to by se z toho dospávání mohla vyklubat tučná pokutička a to by nám mohlo nabourat náš dovolenkový rozpočet.Naštěstí asi to bylo tím Photobucketlijákem nebo kdo ví,žádná uniforma nic,ticho po pěšině.Cesta nám ubíhala v pohodě bo cestu do Vyškova ma drahouš v paměti bo tam vojákoval náš nejstarší a rok ho tam pravidelně z opušťáku a dovolenek vozil do kasáren.První zastávka měla být právě ve Vyškově,kde sme měli okuknou obludopark,pak nabrat směr na Plumlov na přehradu,kde sme měli na dva dny rozvinout bivak a projet se po Punkvě,nakouknout do Macochy a pak pojet o dům dál,směr Brno,venku se ale čerti ženili,lilo jak z konvePhotobucket,zima jak v morně,tak drahouš v Přerově pružně zareagoval a praví,otočíme pořadí pojedeme na jih,Brno a Vyškov necháme na zpáteční cestu,bo co tam v tom lijáku budeme dělat s pošukem sme souhlasili bo do té morny se nám fakt nechtělo.Dostala sem nové instrukce,Image and video hosting by TinyPichlídat ukazatele směr Uherské Hradiště,Strážnice,Břeclav,kodrcali sme se dědinami. Až do nějakého Ostruhu no až sem nám to celkem klapalo menší zádrhel nastal když za tym neblahým Ostruhem…..Image and video hosting by TinyPic...

1 komentář:

  1. Zase cestovací díl - vždycky není počasí jako na objednávku... ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/