kapitola šestá

Bylo poledne,konečně sme měli kam hlavy složit,vytáhli sme saky paky z japončíka,pošuka s drahoušem cesta tak zmohla,že jim těla spadly do postele Photobucketa začali hluboce hloubat,využila sem situace,vzala konvicu a šla Image and video hosting by TinyPicna zvědy,všude prázdno a ticho,nikde ani živáčka,jak ichtyl sem s konvicou a kofi absťákem chodila dokolečka a hledala kokrháčka z kterého by káplo pár kapek do konvice na kofi,nikde nic vystresovaná z kofi absťáku sem narazila na bufet z kterého se linula Image and video hosting by TinyPicta povědomá vůně,no a jak na potvoru v kapse ani pětník,kroužila sem kolem bufetu jak hladová liška kolem kurníka,únavou sem lapla zadkem na schod před bufetem a valila se do hlavy,že tu zmrzku mi byl čert dlužný, bo kdybych si ju nekoupila měla bych teď na kofi,přišla ku mně švarná Photobucketděvucha,mládežnica a ptá se či si něco dám,pravím slečno dala bych si ale u sebe nemám ani floka,šla sem hledat kokrháčka a nic sem nenašla,sem tu nový osadník a eště nevím kde tu co máte,tak bych ji byla vděčná kdyby mi aspoň te vody trošku podarovala bo už fakt chcípnu,děvucha odplula i s konvicou no lidi a jestli si myslíte že svět je špatný a skažený tak to možná trošičku je,ale věřte,že i dobří lidé eště existujou,protože po chvilce se přifařila děvucha s plnou konvicou vody a strčila mi pod nos plný šálek toho voňavého moku,pravím slečno dyť sem vam pravila,že nemám ani floka,děvucha Photobucketna mně hodila usměv od ucha k uchu a praví to nic,jak přijdete na véču tak mi dáte dvacku a je to,vyrazila mi dech a chtěla sem ju z radosti zmuchlat(nedala se),tak sem si Photobuckettu dobrotu vychutnala,cestou zpátky už s plnou konvicou vody sem se blížila k naší budce,když sem zahlídla kokrháčka,fakt pár kroku od naší budky,tak si pravím,Image and video hosting by TinyPicže sem fakt slepý ichtyl v budce mně moje vychrápané mužstvo zdrbalo kde se flákám,bo je třeba někam vyrazit.Oblažená kofi nápojem sem se nenechala vyvést z míry a zavelela tak na co čekáte jedeme.Naskákali sme do japončíka a Image and video hosting by TinyPicvyrazili směr Lednický zámek.Tam sme se poprocházeli nádhernými zahradami,chlapi mně zkoušeli z mojich botanických znalostí(přiznám se někde sem zaváhala) a rýpali do mě že se mám podívat jak má vypadat zahrada,tak jim pravím,nejsem děd vševěd všechno tež vědět nemusím,no a myslím,že kdyby ste tady udržbu zahrady dělali vy tak by jim toho tady zbyla tak s bídou polovička,bo jak oni se dorvou ku sekačce tak nevidí neslyší.Došli sme ku zámku,výprava před náma už byla fuč a další šla až za hodinu,zjistili sme že zámek se prohlíží na tři etapy a Image and video hosting by TinyPickaždou si musíte zaplatit zvlášť,tak pravím,půjdeme se podívat na ty dravce co tu ukazujou a pak se vrátíme,dravci byli úžasní,dovolili mi si jednoho i pohladit no ale moc se mu to nezamlouvalo,kdyby mohl oko by mi vyzobl,tak sem radši neriskovala,abych eště měla čím okukovat tu Lednickou nádheru,šli sme zpátky ku zámku,že se připojíme k další výpravě,no už byla zase fuč,šli sme teda okuknout botanickou zahradu,tu sem zas prošvihla další výpravu bo sem tam lapla zadkem na lavičku a kochala Image and video hosting by TinyPicse a kochala tou nádherou,příroda je fakt mocná čarodějka,zapomenete na čas a necháte si tou krásou volně vymýt mozek,relexujete,drahouša s pošukem ten relax zas až tak moc nebral,tak mně tam nechali a šli pokoukat koníčky co tam za nemalý Image and video hosting by TinyPicpoplatek vozili turisty po arealu,po další hodině mně našli eště pořád přilepenou ku lavičce jak se kochám,drahouš klepe prstem na hodinky a praví odešla ti další výprava,myslíš že tu budeme nocovat?No pohled na hodinky mně vyvedl z míry bo všechny ty prohlídkové trasy už fakt nestihnu.Tak sme skočili do japončíka a mazaliImage and video hosting by TinyPic na véču a zaplatit to kofi,protože zítra je taky den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/