cibulkový patent

Zaregistrovaný patent na karamelovou cibulku nemám,bo určitě ju vynalezli v Číně bo jak známo šikmooči vynalezli snad všechno,Image and video hosting by TinyPicjak je Itálie věhlasná svojima těstovinama tak věřte,že špagety tež vynalezli v Číně,ale Italové je přivedli k dokonalosti.No a jak to bylo pohádko ne nezabloudilo kuřátko to sem kdysi za krále klacka bo mamuti vyhynuli dostala od mojeho taty pořádný ranec Image and video hosting by TinyPicvepřové zabíjačky a co je nejlepší k jelitku nebo jitrničce no přece kastrol zelí,naši potomci,ale jaksi ku kyselému zelí nepřilnuli i když sem je co mi síly stačily nutila zelí žvýkat bo v zimě je to cenný zdroj vitamínu a tak sem jim různě zelí přislazovala,aby ho do huby strčili,no ale furt to nebylo ono a u žvýkání zelí předváděli různé škleby s úmyslem mě vylekat že ho nebudou muset žvýkat a jako bonus polykat až do osudné chvíle,raz tak mám rozpálené kamna na plotně to hezky bublá,vařené zelí páchne až k susedum no a k tomu eště žíznivé rozjívené děcka co řvaly,že došel čaj,tak rychle šup,šup připravitImage and video hosting by TinyPic konvicu zalít vajco naplněné pravým ruským černým čajem bo pytlíkový čaj v té době jaksi eště nebyl v modě no a mezi tím jak se čaj luhoval sem smažila cibulku bo
ta zelí fajně provoní no zdálo se mi že čaj je dobře luhnutý tak porvu balík cukru,nasypu ho do naběračky a jaksi se mi asi zatemnil mozek či co a šup s ním místo do konviceImage and video hosting by TinyPic na pánev ku cibulce,tenkrát byl u nás na návštěvě můj bratr ten byl vyučený kuchař a valil na mně oči a praví segra vy tu máte divné chutě karamel s cibulou to sem eště nežral,no přiznám se že chvilku mi trvalo než sem se z teho omylu vzpamatovala,děcka samozřejmě vycítili že se cosi podezřelého děje tak zbystřili pozornost a čekali jak z teho maleru vybruslím,při pohledu na ty škodolibé ksychty Image and video hosting by TinyPicse mi tak jaksi v mozku rozjasnilo bo sem si zpoměla na ty jejich kyselé ksychty jak si budou přislazovat to zelí a pravím bráchovi synku ty si eště nežral věcí a šupla sem tu sladkou cibulu do zelí no slyšela sem samé blééééé to zmršené zelí si budeš jíst sama už se drahouškové radovali,že nebudou muset zelí žvýkat,co se týče konzumace zelí sem byla důsledná matka bo přece ten kastrol zelí nevyhodím a jako donucovací prostředek sem zvolila čokoládu Milenu za každý zkonzumovaný talíř,který samozřejmě obsahoval naběračku zmršeného zelí,drahouškové se začali v taliřach nimrat a napjatě sem čekala na objektivní argumenty,aby se vyhli jeho konzumaci no musím říctImage and video hosting by TinyPic všichni jaksi v tichosti pokrm pozřeli,pak popadli svoje čokolády a vypadli ven se slovy no konečně zelí co se dalo zežrat,brácha nevěřícně kroutil hlavou co takový cibulový karamel s tym zelím dokáže udělat no a jak se můj drahouš vrátil z rachoty a nad talířem prohlásil matko zelí máš lepší jak moja matka bo jak známo i kdyby ste hodili do kastrolu nevím co vždycky matka vašeho drahouša bude ta nejlepší kuchařka sem se okamžitě nesla jak královna ze Sáby no a na druhý den mi hřebínek spadnul bo sem zapomněla na čočkový kastrol na plotně a čočka i s kastrolem nenávratně skončili v popelnici,ale karamelová cibulka dodnes slaví úspěchyImage and video hosting by TinyPic nejenom v zelí dá se použít do fazolového salátu do čočky a podobných sladkokyselých pochoutek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/