ten bacil ta chřipka

Raz tak ráno při sobotě rozlepim oko sem zacítila,že jaksi nejsem v okeju,nedělu sem jaksi proplužila,večer sem si šlehla Image and video hosting by TinyPicdva paralely bo už sem byla kao v pondělí ráno otevřu oko, kolektiv permoníků mi buší v hlavě na poplach,že prý jako jejich předák ať s tym cosi zrobím bo prý tež mají jakýsi nárok na pauzu,permoníci mně přinutili vychrastit kostru z pelechu a abych splnila jejich požadavky bo byli otravní sem si šlehla další dva paralely,jak permoníci zklapli,ozvaly se svaly a klouby,kýchala sem až mi málem mozek vystřelil nosní dírkou, Image and video hosting by TinyPicvšichni se s permoníkama spikli bo se přidala i rýma a při smrkání mám stejný pocit jak při kýchání,můj drahouš se na mně dívá a praví mi starko kajsik zalez a nefrflej ty bacily kolem sebe bo to není hygienické a eště mně nakazíš,tak mu pravím nedráždí mě bo si cosi zrobím a bude zle,zrobím si kij a třeba tě i umlátím bo ty bacily sem nalapala jak si mně vyhodil s foťákem ven do te siberie a teď si hraješ na jakousi primadonu Photobucketon na to,že co sem to za stvoru jakýsi měkouš na kterého fukne a hned do baráku dosmýčím jakéhosi bacila,tak mu pravím no vidíš to je ono bacil slyšíš to ten bacil rod mužský vidí babu a hned hups na to a není to jenom bacil je to i ten virus,ten tež nečeká na seznámení,drahouš se nedal a dodal rod ženský si servítky tež nebere bo je ta horečka,ta chřipka ta angína,tak sem se nedala a pravím ale pomůže ti kdo?ta pilulka!!!drahouš na to a to je kdo???ten aspirin,ten paralen ten penicilin,ten vitamín,ten citron nedala sem se bo citron je citron mně pomůže kdo???ta citronová štˇáva,drahouš zas jako že je eště ten Image and video hosting by TinyPicstoptusin,ten mukosolvan tak sem dodala a to je ty kapky číslo jednotné ta kapka,tak sme se dohadovali kdo je horší či ten či ta a dodal horší je ta bo je ta plíce a jaký narobí maras,nedala sem se bo je sice ta plíce,ale kdo ju přepadne???ten zápal plic,naběhla sem si bo drahouš mně tvrdě odpalkoval bo na mně vytasil moju ta bakteria,která jak se umane ne a ne chcípnout a minimálně dva krát ročně mně ta mrcha užírá a i ta věda lékařská z ní bývá na ta mrtvice bo nechce zabrat ta ani ten,a tak sem hodila ručník do ringu uvařila si ten čaj s ta citronová štˇáva,vzala si ten paralen,ten mukosolvan a odchrastilaImage and video hosting by TinyPic do ta postel pod ta peřina pořádně se vypotit,aby ta chřipka i ten virus čím jak nejrychleji vypadli z mojeho života.

1 komentář:

  1. No tohle je přímo ohňostroj nápaditých výrazů! Vaše dohadování kolem moribundusu jste si asi užili, vždyť komunikace mezi manžely je žádoucí. Tvůj styl psaní mě hodně baví, protože žene text tak rychle, že to člověk skoro nestačí vstřebat. Ale zase chválím a uznávám, že to má něco do sebe.
    Ale naopak - reklamáři se u tohoto článku pěkně vyřádili! Čtyři stejné reklamy s nerudnými smajly - to nemusím a možná ti to udělali schválně, protože tuší, že tento článek zaujme hodně tvých čtenářů ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/