králík a pampalini


Chov králíků jak rychle u nás začal eště rychleji zkončil,jak sme se nastěhovali do naši chýše dostali sme kocoura Ferdu,fenku Lindu a od mojeho taty černého králičího samca s tím že králičí samicu na jaře dostaneme od taty mojeho drahouša,králičí černý samec byl nerudný vzteklý typek co v králikárně řádil jak rozzuřený pidbul v noci sme slychali podivné zvuky jak kopal a rumploval dvířkama,futrovat tu bestiu chodil můj drahouš v kožených rukavicach bo hryzal jak pes,tak pravím mojemu tatovi vem si tu bestiu zpátky bo drahouš raz chytne nerva a cosi si zrobí,tata mi praví prosímtě kvůli králikovi?no tak mu pravím no zrobí si kij a ubije ho,zasedla rodinná rada,které předsedal můj tata,který prohlásil,že chudáčkovi černému je smutno,že je sám a tak nám do vedlejšího kotca co byl připravený pro samicu zapůjčil prý klidného přitulného strakáče,napjatě sme čekali či psychoterapia mojeho taty zabere,černý psychokrálík tatovou terapiu zignoroval a svojeho přítulného strakatého příbuzného psychicky tak zdeptal,že začal hryzat i on,tatovi sem oznámila,že ne můj drahouš,ale já si cosi zrobím třeba ten kij a umlátím je oba dva,než si ale můj tata stačil pro ty dva králičí  psycha přijet černý maniak stačil kotec tak rozmlátit a rozhryzat,že oba dva králíci uprchli a tak pod vedením mojeho taty začal hon za titulem lovec Pampalini na dva maniacké psychokrálíky,
první pokus,tata kajsi sehnal síť a s mojim drahoušem celý víkend s tou síťkou pobíhali po zahradě ve stylu je to blázen hoďte na něj síť se pokoušeli aspoň jednoho uprchlíka polapit,vychytralí králici,ale mají čtyři nohy tak byli vždycky rychlejší a síti zdárně unikali a tak náš sused zemědělec,který už se na to divadlo nemohl dívat a pod vidinou,že titul bude jeho vymyslel druhou strategiu,pokus druhý,sused zemědělec strategiu zaměřil na to že je zima,sníh a mráz a že ty dva králíčí maniaky naláká na voňavé seno,které narafičili volně hozené do chlívka,kde na dveře navázali šňůrku a že jak se přidou nažrat dveře zatáhnou,zavřou a bude po problému,no jaksi mu nezaplo,že králík není pažravá slepica co si přide pro každé zrníčko,tak si navlíkli kožuchy,kapky r.u.m.a o víkendu celé dny vysedávali zchovaní ve chlívku a čekali na králíky,králíci si užívali statut uprchlíku a klidně se procházeli po zahradě a provokovali chyťte si nás jak na to máte a na seno ve chlívku nějak neměli chuť,
titul lovec Pampalini sem si nakonec bez jakýchsi strategii vysloužila já bo raz tež tak du dát futro čuníkovi,který byl zvyklý na drbání no a tak jak ho tak drbu sem si všimla jak strakáč zapomněl na obezřetnost a hezky hupky,hupky hopsnul do otevřeného chlívku a to byla akce reakce pohotově sem teho uprchlíka přiklopila prázdným kiblem od prasečího futra,pro jistotu sem kibl zatížila tvárnicou,mobilní tidlifeny tenkrát nebyly tak sem musela vyslat bongogram,zakřuskovala sem do konzumu,kde sem si za poplatek zatidlala do konzumu kde chodil nakupovat můj tata a čekala či prodavačky můj bongogram vyřídí a tata si pro králíka přijede,podařilo se a strakáč šel tam odkud přišel,pro jistotu,ale chudák skončil na pekáči,černý králičí psychomanik si ale dál spokojeně užíval svobody,přes den si hopsal po zahradě večer se schovával v houští,které za tmy s baterkou prohledával můj drahouš v naději,že ho polapí,
bohužel nikdy ho nenašel,raz tež tak procházel rajon myslivec a hodili sme řeč že letos prý sou asi přemnožení zajíci bo okusy na stromkách sou tak velké,že jak to tak pude dál všechny mladé stromky poschnou,tak mu pravím,myslíte,že to může ohryzavat i králík domestikovaný co ho pálilo dobré bydlo a uprchnul?myslivcovi se nadzvedla baretka jak se mu naježily vlasy a praví není nic horšího jak zdivočelý domestikovaný králík a tak myslivec jednou ranou ukončil život našeho zdivočelého králíka a na jaře sem šla na brigádu sadit mladé stromky za ty co náš psychomaniak ožral a které uschly..No a to byl první a taky poslední pokus o chov králíků.

1 2 3 4 5 6 7 8 * 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

3 komentáře:

  1. zdravím Aničko ja se ti moc moc omlouvám že poslední dobou tak málo chodím na net,ale nějak mě ten podzim zkrouhnul a potřebuju čas než se zase srovnám no vidiš a to je ten důvod ty moje zdravotní extempora že nijak neprahnu po tom,aby sem brouzdal celý národ a taky dneska se furt někam spěchá a nikdo nemá čas takže jak vidí tu spoustu načmaranych pismenek se rychle poroučí a běží dál a taky je spousta těch co jim můj styl vadí a některé i irituje mě ti to je ale tak nějak šum a fuk,ale mám radost,že tobě dělám radost měj  se moc moc krásně pa

    OdpovědětVymazat
  2. annapos15.11.12

    To je těžké Marcelko, máme tady na tom světě i nějakou tu povinnost? Máš co dát, i kdyby to bylo jen jednomu člověku. Já si myslím, že zachovat něco krásného, jako je třeba  jazyk, je důležité a hezké, netoužím po žádné slávě, jen něco dát.... Úpadek lidství se prohlubuje, mám sice lidi ráda? Ale je nutné, je stále nabádat, a to mě nutí, jinak bych se na to vykašlala dávno. Někdy ty průpovídky přejdu, někdy zabojuji, někdy mám pocit marnosti, a potom najdu zase někoho, kdo mě za to stojí a mám novou naději a radost. Jen to nevzdávej, není důležité čekat na to co řekne nějaká blbá statistická brebentilka, ale je radostí???? někomu udělat radost????? Když to nebude dnes tak třeba za deset let, až tady nebude, třeba ten hezký jazyk. a MY ?????

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, pobavilo mě písání o chovu králíků. Měli jsme je taky léta, samce hodné, samičky plodné, ale když jsme pozbyli sil, zrušili jsme jejich chov. Na vsi králíka seženeme v dobré ceně, z obchodu "z Číny" ani nápad. A pěkně jsi to vylíčila, je to ze života :-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/