paraziti na zabiti


Další skupinkou kapitoly máme rádi zvířata sou takové ty maličké nenápadné parazitky co vlastně ani rádi nemáme a k žrádlu tež nejsou no ale nic naplat v mojim životě byli realitou.Moje první setkání ze vším parazitem dodneska u mě vyvolává hluboké trauma bo naša tedˇka už dospělačka co by předškolák chodila do mateřské školky a moja sestra bo vždycky pravila ta děvucha si s váma tu na te samotě v tym vidlákově nic neužije tak ju na víkendy brala na chatu svoji tchýně do Beskyd eště na větší samotu do eště většího vidlákova kde už ani lišky nedávaly dobrou noc bo tam to byl konec světa
no raz tež ju dovezli z výletu čuměla sem jak vůl a zoufale řvu vy ste mi přivezli cizí děcko moja princezna měla krásné dlouhé vlásky vy ste mi přivezli jakéhosi oškubaného mutanta to moju sestru tak trošku vytočilo a důrazně mně poučila bo už měla zkušenosti bo jejich děvucha chodila do mateřinky už třetím rokem,že děcka co chodí do školky se musí pravidelně kontrolovat bo ty zvířátka se tam občas objeví,fakt sem byla rozvrkočená, třicet roku po vojně a vši sem znala jenom z knížek a vyprávění a moje děcko je dovleče až kajsik do Beskyd,sem snad jakési čuně či co,no a to sem to eště v pondělí ve školce musela nahlásit,že mám zavšivené děcko co pro mě bylo dost potupné,zvolila sem metodu nejlepší obrana je útok a hned po příchodu sem začala řvát jak najatá že aˇt se podívají jakého mám doma mutanta a rvala sem nebohému děcku čepicu z hlavy nacož tenkrát soudružka učitelka tež sundala kulicha z hlavy němá sem zírala bo ta chudinka co v pátek měla dlouhé vlasy až po prdel měla teměř vyholenou hlavu a mutant oproti ni byl krasavec sem zklapla a tak sem se naučila žít se vším parazitem aniž bych dostala panický záchvat hrůzy.
Další parazitek mojeho života byla blecha,ne blecha psí bo ta prý na člověka nejde.Praví se že pes je nejlepší přítel člověka tak taky u nás nesměl chybět,no a právě kvůli blechám se pravidelně koupal,pravidelně se mu pelech vystříkával přípravkem proti blechám což mělo za následek,že místo do pelechu se stěhoval do našich postelí co nesla nelibě moje akurátní sestra,která vždycky tvrdila,že raz onemocníme a pochcípáme na mor.Můj švagr má příbuzné jak se tenkrát říkalo v západním německu a tak raz tež dostali povolení vycestovat za rodinou,podmínkou bylo sami bez děcka a tak děvucha moji sestry naša neteř trávila dva týdny prázdnin u nás,paráda bez akurátní matky prostě veget,vyspávala se psem s kocourem,přes den pak vysedávala v ohradě s kachnama,které tam muchlovala a sama už sem ju musela krotit bo se chtěla s nima koupat v té zabahněné louži kde se kachny rochnily,ale největší její oblíbenkyně byla naše černá slepice Endžela,která se nechala vozit v kočárku pro panennky,furt ju nosila na rukách a vždycky sme se divili,že ju nikdy neoslepičila,tež se mně snažila přemluvit,aby si ju tež mohla vzít do postele což sem razantně zamítla,
každou chvilečku chodila do kurníku a od zadku slípkám sbírala snesené vajíčka,raz tak sedíme na schodku,když sem si všimla jak má na sobě obrovské štípance,tož nic tak obrovského sem nikdy neviděla tak sem s ní letěla za susedkou bo ta byla stará zasloužilá matka,aby mi poradila co to je a co s tym dělat,susedka hodila oko,prohlídla ju od hlavy k patě a v tričku našla dva obří parazity,no fakt sem čuměla bo nic takového sem nikdy neviděla byly to blechy a to blechy slepičí,psí blecha je prostě maličký žabař,přiznám se až do té doby sem ani nevěděla že slepica má blechy a k tomu eště tak obrovské,štípance sme namazali pudrem na neštovice to aby se nám celá nerozdrbala a dostala přísný zákaz vstupu do kurníku a každý den sem ji připomínala,že to je naše tajemství a její akurátní matka se nesmí nic dozvědět,návrat cestovatelů se blížil,štípance se zmenšovaly a ja sem děkovala bohu bo už vypadaly jak štípance od komára.Přišel den D před chýši zaparkoval oranžový moskvič sestra vystoupila z auta a chvilku na to sem ju málem křísila bo to už malá neteř běžela štˇastná do její náruče a radostně volala ahoj mamííííí mamííí já sem měla slepičí blechu a měla sem dvě.No a pak nemějte rádi děti a zvířata i když nejsou chlupatá,prostě dítě a paraziti občas na zabití....

1 2 3 4 5 6 7 * 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

1 komentář:

  1. Anonymní8.3.16

    Zase boduješ. Máš barvitý život a přízeň si s tebou užijou ☺ Kitty

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/