nohy v krku

Onehda si tak křížím lušťovku jak se ve svoji modré metle přifařil dospělák,praví mi čau tož odpovím tež čau a luštim si dál, 
dospělák si vařil kofi a furt na mě přilbě civěl,culil se jak koketa a začal mě mírně znervozňovat a tak po vzoru našich pošuků bo příklady táhnou mu pravím co čumíš vole,chachacha zas tu byl ten němec co?praví dospělák,tak mu pravím ja synku ten hajzl už se tu zabydlel a ne a ne se ho zbavit,zas mi ten šmejd kajsik schoval brýle tak sem si vypujčila drahoušove dalekohledy nevím co je na tom ku smíchu bo jak mi tak ty moje bebechy schovává to kolikrát vzteky brečím,synek zas chachacha že prý už si dneska byla v koupelně?pravím mu sem snad jakési čuně,nemyté nečesané?synek teda jako,že si nic nemyslí,ale že prý jak ti ten němec schová brýle mi praví zajdi do koupelny a podívej se do zrcadla,

pravím mu synku minimálně od doby co se nestojí fronty na banány se do zrcadla nedívám bo jak jenom očkem po zrcadle zavadím tak sem vyděšená jak arachnofobik bo se v nim objevuje jakási podivná existence,ptala sem se vašeho taty či se mu v koupelně tež zjevuje,váš tata je asi senzibil bo mi pravil,že se mu zjevuje nejenom v koupelně,synek jako,že prý je nás víc neboj se vlka nic a běž si do zrcadla prohlídnout to zombi,pomalu mi to začalo docházet a nenápadně sem si prohrábla vlasy co sem si ledabyle ráno ztáhla místo do drdolu gumičkou do jakéhosi chuchvalce nahmatala sem brýle a pravím vidíš ho hajzla jednoho německého posledně mi schoval mojeho tidlisaura ve skleníku a hledala sem ho celý týden,ale na mě si nepříde bo tidlisaury mám dva, 
věčně mi přemísťuje můj oblíbený pletený hubertus a hrubé fusky ve kterých ráno piju svoje oblíbené kofi venku na zahradě,němec co s náma bydlí je horší jak mor bo věci schovává nejenom mě občas i drahoušovi poschovává klíče a nejvíc řádí drahoušovi v garáži bo tam mu poschovává kde co,ten německý šmejd ale neschovává jenom věci bo raz tež měl na svědomí,že sem z vyšetření ze špitálu domů dorazila až v sedum hodin večer bo mě odpoledne drahouš zapomněl vyzvednout,vrcholným číslem te německé bestie je jak drahoušovi napíšu litaniu do obchodu bo ja nákupy moc nemusím, 
hlavně v tych marketach bo jak prý ušetříte čas nákupem do vozíku tak pak ho utratíte stáním v pětimetrové frontě u kasy,kde je každý druhý postižený parfémovou manii a smrdí jak kurvin kufřík a ja pak dostávám astmatický záchvat a tak na nákupy s litaniou jezdí můj drahouš
 většinou sám,němec mu litaniu kajsik schová a on pak přiveze jakési blbosti a polovinu věcí zapomene.No přiznám se raz mě v marketu můj drahouš a nakupující spoluobčani u kasy málem zlynčovali bo sem si zapomněla vzít peněženku a jak na sviňu v tom marketu karty neberou,měla sem nevýslovné štěstí,že drahouš v tym marketu narazil na svojeho bývalého kolegu z roboty a ten nákup zacaloval a pak mu drahouš eště večer jel obnos vrátit no eště že si zpoměl a vrátil se domů druhý den odpoledne bo ze starým známým šli setkání zapít do knajpy. 
Tak nevím proč se mluví že skleroza nebolí bo člověk se nachodí ja se kolikrát tak nachodím než cosi co mi ten šmejd schová najdu,že mám nohy zaražené až kajsik v krku.

5 komentářů:

  1. Anonymní8.5.14

    Marcelko, nejsi sama. Já ten tydlifon teď hledám s pomocí konkurenčního. Jenomže to neslyším, protože tydlifón je v kabeli a kabela na půdě vejminku, přes dvůr a přes zavřený dveře tam. A včera hned dvakrát. Chtěla bych umět kumulovat mozek jak to máš zmáknutý ty. Ale neboj, hezky se to čte a když nejde o život, tak o co de, ne? Hezký májový žití a ať vám prší ne průtrže, ale dobrá nálada. Děkuju. Kitty

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní29.6.14

    Můžu se jen přidat do houfu, věci mi ten prevít tolik neschovává, ale za to slovíčka ano. Dnes mi trvalo snad pět minut, než jsem si vzpomenula jak pojmenovat lešení. Tedy byla jsem z toho skoro vydšená a to nemluvím o jménech, která jsem si dřív pamatovala, dnes si pletu i jména svých čtyř vnuček. Maj bžundu z toho že jim nemůžu přijít na jméno. Ale nákup si klidně napíšu doma, ceduli nechám na stole a ze samky přijdu s kompletním nákupem. Tak nevím, můj mozek si asi se mnou hraje na schovávanou.
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Znovu jsem si našla u tebe zajímavý článek na čtení a zjišťuju, že v zapomínání nebo schovávání věcí nejsem sama. Ty toho máš tolik v archívu, že celý zbytek zimy budu mít u tebe co číst a ščuřit se nad tím, jak máme složitý život, když po nás natahuje pazoury ten Němec. Ale těším se, že až začnu hrabat v hlině, tak mi to bude jedno. Večer padnu jak stodola po požáru a nebudu vzpomínat. Nanejvýš vzdychat, kolik se mi všude vyrojilo svalů, které jsou namožené a bolí.
    Přeju co nejlepšího vzpomínáka ;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, znovu jsem si početla tento článek, protože Němec mě neupozornil, že už jsem ho četla a dokonce dvakrát komentovala. Nevadí, zase jsem se pobavila tím, jak nezoufáš a dokonce o tom dokážeš napsat tak, že mě netrkne, že už jsem se nad článkem dvakrát bavila. Úsměv prosím!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, do třetice všeho dobrého, zase jsem až po přečtení tohoto článku zjistila, že už jsem ho i dvakrát komentovala. Líp třikrát chválit než na to v tichosti zapomenout ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/