tidli bazmecht 📞

Haloo,halooooproč je koček málo?a tak volám jako hrom ať je koček milion…..tak nějak volal Mach do utrženého sluchátka,které jak sem kajsik četla prý bylo jakýmsi předchůdcem dnešních tidli aparátu jak pan Macourek pohádky o Machu a Šebestové psal asi ho ani nenapadlo jaký technický převrat jeho utržené sluchátko bude mít na svědomí,kouzelné sluchátko je vhodné pouze do říše pohádek bo lidi sou mrchy a kdo ví jak by to ze světem dopadlo kdyby bylo volně na prodej viz Pažout a jeho kamarád Kropáček stejný výlupek a tak pro nenormálně normální život spatřil světlo světa mobilní telefon s displejem a tlačítkama,který se stal pro novou a nejenom novou generaci lidstva bo tidli mánii podlehli i narození ze záznamem v matrice uvedeným začátkem minulého století nepostradatelným bazmechtem,tidliaparáty ovládly lidské životy a jaksi nabývám dojmu že jak se kdysi při křtu křtěnému děcku dávaly různé zlaté dary dneska děcko dostane do peřinky nejnovější model tidliaparátu,aby si mohlo přivolat matku že potřebuje přebalit bo nakrmit či popřípadě mu brnkne matka či něco  batole nepotřebuje a či je v pořádku,
neúprosným odpůrcem  moderních vymožeností jako počítač či už zmíněný tidlibazmecht je můj drahouš,jako nejuznávanější vynález pro mojeho drahouša je bankomatně  platební karta i když jak byl před  rokama eště svojim zaměstnavatelem přinuceny si ju pořídit tak klel jak pohan a asi půl roku ku bankomatu vybírat peníze s nim vždycky musel jezdit kterýsi z našich tenkrát mládežniku bo osvojit si tych pár úkonů mu dělalo problém bo si nevěřil a u té bedny se sám necítil v bezpečí,dneska po pár rokách na rozdíl ode mě se z něho stal bravurní bankomatní zákazník a já ku bankomatu lezu jenom ve chvíli nouze nejvyšší bo mně ta sviňa mašina většinou kartu zežere a v bance mně mají za místního debila bo se tam rozčiluju že mi dali kartu šmečko bo ja pipina mám hlavu plnou capin a místo pinu zadávám čísla sáčku do vysavače co se týká tidlibazmechtu je můj drahouš neoblomný a furt mele svoju písničku šedesát roků sem ho nepotřeboval dožiju i bez něho 
a tak v domění,že jak bude mít vlastní tidlibazmecht,že se polepší a začne se mobilně vzdělávat mu ho synci s ježíškem o vanocach nadělili no padla kosa na kámen bo furt mele svoji dokolečka a furt kohosi otravuje našteluj mi budíka,nebo potřebuju (ten co dožije bez něho)zavolat xypsilonovi nebo řve přišla mi smska kdo mi ju přečte?no a smsku napsat??? to by se asi dřív domluvil s tatarem,tak sme usoudili,že můj drahouš  je mobilně nevzdělatelný a tak i jako mobilní negramot  zůstane  no a jak si to doba žádá abych byla in tak i celá naša familia  vlastníme tidlibazmechty a jak zůstane pár drobných dobijeme kredity a mezi sebou tež zatidláme
co se týká smsek tež je nepíšu bo bych potřebovala mobil s čudlikama velikosti klávesnice a displej s úhlopříčkou 50 cm,jak potřebuju si zavolám a hovor tež přijmout umím,fascinuje mně naša mládež jak jeden sedí dole v cimře a druhý mu tidlá z podkroví přines mi kapesníky bo sem kýchnul  a mám pod nosem snopel,nebo mládežnik de nahoru do podkrovni  cimry a praví mi až bude oběd tak mi brnkni,no ti brnknu jak nepřideš ve dvanáct studený oběd na talíř,raz tak  byl  v garáži náš dospělák a zas se hrabal v te svoji modré metle,sedím si popíjím kofi jak bazmecht zatidlal pravím prosím ozvalo se no čus mami prosímtě neuvařila bys mi kávu?ptám se a kaj si že tidláš no v garáži tak mu pravím a mám ti ju poslat radiovými vlnami či si pro ňu přideš,raz tež tak sedím a hrabu se v seznamu a tam jakýsi Jirka tož si pravím kurňa že by už i v záhrobí měli tidliaparáty bo kromě mojeho zesnulého bráchy žádného Jirku neznám,
drahouš mně začal podezřívat z jakési bokovky a tak na důkaz svoji čisté a nehynoucí lásky sem číslo smazala bo fakt jménem Jirka nikoho neznám za nedlouho měla moja kámoška co sme se znaly už jak zrálo černé uhlí narozeniny tak jak si to nová tidli doba žádá šnupu v mobilu a hledám číslo bo bylo třeba vyslat gratulaci,kurnik číslo nemám,přemýšlím kam se podělo a tidlám naši dospělačce bo ta má v seznamu všechno a všechny a tak mi obratem číslo poslala vyslala sem gratulaci a číslo uložila pro pořádek kontroluju či ho mám správně no a čumím v seznamu se objevil zase Jirka 
peru hlavou o stůl konečně se mi rozvítilo, uvědomila sem si že diakritika v tym vypráskaným tidlibazmechtu není povinná položka a z Jirky se vyklabala Jiřka no nejsem já blbka?

2 komentáře:

  1. Psal mi jeden známý ředitel školy, že si bere dovolenou a pohrává si s myšlenkou, že si na ni nevezme mobil. Já ředitel školy nejsem a beru ho, nepotřebuji ho nutně, ale jsem ráda ve spojení se svými bližními :-)) jo a dcerka mi taky píše z dětského pokoje sms do obýváku. Kam ta doba spěje?? :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dva mobily, jeden zesnulýho Josefa a můj, jen se teď liší barvou, ne typem. A to proto, že když si někam zamuchlám mobil, tak tím druhým si ho můžu najít. Jenže ten teď nový tak strašně zařve, až se málem poto... Dala jsem si jeden kontakt z jeho mobilu do nového pod jiným jménem a nemohla jsem to najít, když jsem to potřebovala. Je potřeba si teď naopak pamatovat ne číslo, ale pod jakým jménem jsem si to jinak uložila.
    Díky za počtení, ten nový mobil nosím na krku a dělá mi pod mikinou nevzhlednou hrudu vedle mišelinky ;-))) Mobilům zdar!

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/