zahrada léto 2008



Je tu první srpnový víkend,vypeleším se z pelechu,sotva zapnu konvici na můj života budič,začne vyhrávat tidlifen,Image and video hosting by TinyPicvolá dospělák……když domluvil,eště sem nestačila tidlifen odložit a už mi v ruce zas vyhrával fuj sem se tak lekla že sem tidlifen honila po zemi,volá uzlíček,řvu do tidlifena si normální ste se na mně domluvili či co chcete mně zabít.
Odpověď byla strohá ne mamuškoImage and video hosting by TinyPic vyžrat,no co jiného bych taky mohla čekat,dyť za mlada sem to svojim rodičům tež robila,tak se mi to vrací,no co,co zaseješ to sklidíš.Byla sem nakoupit proviant,bo dospěláci se přihlásili na exkurzi spojenou s luxováním ledničky,chystám drezinky, nákládám grilovací pochutiny bo odpoledne bude exkurze spojená se Image and video hosting by TinyPiczahradním grilfestem.Tak anabáze musí chvilečku počkat,no a aby vám to nebylo líto tak vás zvu na procházku naší zahradou.Tak čepice na hlavuPhotobucket,nezapomeňte na pitný režim a klobásku si vemte vlastní(nemám strýca Onasisa).
Tak klikněte a vstupte



Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/