o kohoutkovi

Nedávno jsem z hifi tranzistoru zaslechla písničku.Máme rádi zvířata,protože jsou chlupatá mají hebkou srst.No a mně napadlo,že né všecky zvířata mají srst a mám je též ráda,člověk jak se vyvíjel,zvířatazařadil do různých skupin jako třeba hospodářská a domácí já sem si dovolila jít dál a udělala sem podskupiny a to jedlé a nejedlé i když v podstatě jedlé sou asi všecky,ale pozor jen za určitých okolností bo domácího mazlíčka si nikdo nezežere ať už srst má nebo nemá.

Lásku ku zvířatům u mě pěstovali už od raného dětství,byla to láska jak mazlící tak láska požírací,jak sme s drahoušem koupili našu chýšu jedovou,
samozřejmě nesměly chybět slepice, pes a kočka,rodina se rozrůstala a taky v té době se patřilo na vesnici chovat zvíře takzvaně konzumovací žrací,nejenom mazlící,můj tata mně učil zvíře které s tebou nebydlí v domě a neválí se ti po gauču,nikdy mu nedávej jméno,svojeho tatu sem měla v úctě,ale nevím čemu toto pravidlo sem nějak opoměla dodržet bo časem sem si vybudovala přátelský vztah i k našim slepicím,měli jsme jich asi deset kousků a samozřejmě i kohouta,mezi slípkama byla jedna aktivistka ,která naše hosty pravidelně vítala tím,že každému příchozímu skočila na rameno a až si ho zblízka prohlídla skočila zpět na zem a odešla,byl to nějaký slepičí mutant co pokaždé co potomci nezavřeli dveře tak všechny kolegyně zatáhla do baráku a v naší ložnici vysedávaly na pelesti postele,

když naši věčně hladoví potomci dostali krajíc chleba a šli si ho zdlabat ven ocitli se ve slepičím obklíčení, které samozřejmě vedla velitelka,která si vysloužila jméno Endžela, protože v té době byla populární jakási černá bojovnica za lidská práva a jmenovala se Angela Daivisová(ani nevím jak se to pořádně píše)a naša slípka též byla černá a zřejmě též bojovala za práva svojich kurníkových spoluobyvatelek,

náš kohout byl opravdový krasavec peří mu hrálo krásnými barvami a na sluníčku se krásně lesknul,všichni ho obdivovali,byl to mazánek mojeho drahouša,my ostatní sme ale drahoušovo nadšení nezdíleli bo náš kohout byl takový malý teroristický usáma a vysloužil si jméno Adolf,nikdy sme totiž nevěděli,kdy ten malý hajzlík zaútočí a věřte útočil,když ale naša malá teďka už dospělačku byla Adolfem vyzvána na souboj a při jednom z jeho výpadu ji vykloval díru do hrudníka sem teho parchanta přizabila bo se držel a nepustí a nepustí,drahoušovi pravím ten hajzl jde z domu,byl to,ale drahoušův mazánek tak někde sehnal kus plotu a slípky se zahradily,černá bojovnica se s tím nesmířila a plot ju nezastavil vždycky jakusi skulinu našla a byla na svobodě a tak se stala rodinným mazlíčkem,všude za náma chodila jak pes,zdálo se že ostatním slípkám a kohoutovi svoboda nechyběla a spokojeně si za tym plotem žili,

drahouš s těžkým srdcem Adolfovi zastřihnul křídla,aby se na svobodu nedostal a že bude klid,no ale zdání klame Adolf zřejmě potupné ustřihnutí křídel těžce nesl a pokaždé co sem za plot nesla slípkám futro mně zákeřně napadal,když moje zmodřinované nohy hrály všechnyma barvama,drahouš dostal ultimatum buďto já nebo Adolf,samozřejmě,chlap vybral si Adolfa,tak pravidelně na bus do práce dobíhal na poslední chvílu bo aby mi zavřel pysk chodil krmit a otevírat kurník on,jednou vám tak posedávám v kuchyni a slyším slepičí kravál pravím si šmankote káně si přišlo pro svačinku,letím ven,tu nenažranou ptačí potvoru zahnat,no houby káně drahouš stál u špalku se sekyrou a v ruce držel Adolfa už bez hlavy,podíval se na mně a než sem stačila něco říct mi praví no co bude polívka podal mi Adolfa a šel do koupelny ošetřit si krvavou ránu na lýtku co mu jeho oblíbenec udělal no a i když byl Adolf takový malý teroristický usáma sem ho oškubala vykuchala,ale my jsme z něho neochutnali ani sousto ptáte se proč?protože měl jméno a tak jsme ho darovali a drahoušovi na jeho památku dodnes zůstala na lýtku jizva jako připomínka mojeho taty nedávej jméno zvířeti co je žrací……………
ale………


2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


1 komentář:

  1. Anonymní8.3.16

    Bingo! Ty válííííš! Chválí anonamní Kitty

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/