kapitola pátá

Soukromě o soukromí


Jak drahouš zastavil v té ulici a zahlásil vystupovat konečná,sem bylaImage and video hosting by TinyPic zaražená jak tříska v prstě,bo tam stály domky jak by byly k sobě přilepené kalnagonem,PhotobucketPhotobucketpřipomínalo mi to panelák ne do výšky,ale do šířky,tož domečky i ulica byly hezké,čisté upravené předzahrádky na pohled pěkné,ale konečná tady???nic pro mě.Pomalu se vyplužím z auta a pravím drahoušovi s tou konečnou to myslíš fakt vážně?Ten cár papíru ti určitě dal Mirek co?(Mirek a jeho žena jsou naši přátelé na jihu mají příbuzné)a dál Photobucketkomentuju,kdybys mi nevytočil pojistku z elektroměra mohla sem si ubytování na internetu najít sama,chtěl sem tě překvapit praví drahouš to na internetu našel náš mládežnik,Mirek s tím nemá nic společného,budete tu mít príma pohodlíčko,tak mu pravím chlope Photobucketznáme se už skoro štyrycet roků a ty mně máš za nějakou rozmazlenou furiu?to mám za to co sem s váma půl života lítala po horách a přespávala s váma pod stanem v seníkách pod širákem ze mě zrobíš rozmazlenou fiflenu?dyť se podívej ty auta,samý dojčland,sem já nějaký cimprlich dojčland?chalupy přilepené k sobě,dojčlandu jak opic,žádné soukromí,pravím mu poď kupíme někde stan a zalezeme někam mezi stromy,drahouša se to evidentně dotklo bo trousil něco ve smyslu za dobrotu na žebrotu a ptá se pošuka co ty na to je tam bedna,teplá voda,pohodlíčko,Photobucketpošuk se chvíli ošíval a potichu dodal,že by tež radši bral ten stan,drahouš lamentoval no že sem se ptal škola matky.Tak nějak při té diskusi sme si nevšimli,že vedle na lavičce seděl nějaký domorodec,kterému evidentně z naší diskuse neušlo ani slovíčko bo asi měla silnější volume,přišel k nám a zapojil se do diskuse,že jestli chceme,stan nemusíme kupovat bo opodál je kemp,kde mají i chatky,ochotně na druhou stranu toho cáru namaloval trasu a připsal i adresu.Cestou do kempu drahouš furt mlel něco o nevděčníkách nevděčných a že kvůli nám ze sebe v tom penzionu musel dělat vola,tak mu pravím,kdybys mi neschoval tu pojistku z elektroměra mohla sem si ubytování najít sama,víš že su stará fosilia a na pohodlí nebazíruju,mně stačí Photobuckethrnek(dva,tři….)kofi,klidek,stromy,soukromí.Dojeli sme do kempu,ubytovali nás v obyčejné buňce,Image and video hosting by TinyPicale hurá ticho,voda,les,soukromí……

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/