křusky předškolní

Zatím co sem si spokojeně v bezpečí vegetila s babičkou a dědou na dědině, kde se žádná lokálka nekodrcala u nás ve městě ku hyper mega radosti naší rodiny lokálku zrušli,šestka mi klepala na dveře a ja sem musela zpátky do města,kde na mě čekaly fungl nové školní křusky a tak mě odvedli do vzdělávací instituce na zápis do první třídy,kde jak mě viděli se všichni křižovali prý co ste nám to přivedli jakýsi jak sedma zelený zaprdek o hlavu větší jak nočník,samá noha,samá ruka vyzáblé vyžle a i když sem nebyla žádný zabržděný blbeček bo můj děda byl týpek snaživý,naučil mě přečíst i načmárat pár liter, tež sem se u zápisu pochlubila recitaci básničky" Michal,Michal kozu píchal,koza mečela až do večera"
ze které babičku málem kleplo a v duchu dědovi slíbila,že v ránci akce Z si zrobí brigádu a že ho doma zahrabe pod uhlí,tež přítomná soudružka učitelka si verše špatně vysvětlila a prý na základě moji vizáže mě vyhodnotili jako nežádoucí a že sem děcko podzimní sem dostala roční odklad s povinností vyměnit křusky školní za předškolní v mateřince.
Děda začal marodit a babička odjela bo musela dědu opatrovat a tak dohled na moje předškolní křuskování dostala na starost moje starší sestra,které mě do mateřinky vodila a při vzpomínkách na moje předškolní období v mateřince se jí eště dneska ježí chlupy i tam,kde žádné nemá bo každé ráno za mnou lítala jak závodní chrt bo jak sem den co den obouvala svoje předškolní křusky sem ji zdrhala a schovávala se občas jak mě dohnala mě i ručně a stručně strestala,sestra mě odmítala do mateřinky vodit bo ja sem křuskování do mateřinky bojkotovala.
Jak raz po ranním maratonu odpoledne sestra na mě zas žalovala bo do školy šprtka jedna přišla s pětiminutovým spožděním a že prý není krotitel divé zvěře, tata zoufalstvím valil hlavou o stůl a jak chytil nerva,hrozilo mi ztrestání kuchyňským vychovatelem,kterým mi tata mával před nosem, kapitulovala sem a zvolila druhou variantu a do mateřinky sem pravidelně křuskovala ubrečená ze snoplem u nosu.
V mateřince mě jedna ze soudružek prohlásili za nepřizpůsobivého jedince bo sem se nechtěla zapojit do předškolního spacího procesu a dodneska mi nesmí práh chýše překročit nic co by se podobalo červeno bílým proužkům z kterých mám celoživotní trauma bo právě ta soudružka jak sme měli v poledne spát a ja sem byla nespavec mi na obličej házela ručník s červeno bílým pruhem,abych prý se na ni netlemila a oko zavřela. Oko sem nikdy nezavřela a pod ručníkem sem kula pikle jak soudružku ztrestat………..
1 2  3  -  5  6  7  8  9

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/