exemplář

Každý normální člověk se na víkendy těší že nemusí vstávat do rachoty a válí se v kanafasu co se do něho vejdePhotobucket u nás to o víkendach vypadá jak v šípkovém království bo eště před polednem o živáčka nezavadíte.To,ale neplatí pro mě bo víkend nevíkend můj bio kokrháč co se mi usídlil v hlavě v pět ráno zakokrhá a je mu úplně jedno co je za den.Byla sobota mrcha zakokrhal,venku eště tma,Photobucket zima jak v morně,snažila sem se kokrháčovi zavřít tipec,že eště zdřímnu,ale nepodařilo se,vstanu,jak uchylák sedím v kuchyni,proklínám kokrháča a čekám až se rozední,abych vypadla ven na zahradu,konečně je šest ráno,rozednívá se obleču si hrubé fusky,můj oblíbený pletený hubertus bo varování venkovního teploměru sem nebrala na lehkou váhu,konečně vypadnu ven z kanafasu vylezl i náš Image and video hosting by TinyPic Čenda,chvíli při pohledu na moje fusky a hubertus nechápavě civěl,ale jak sem otevřela dveře ven vypadnul na zahradu jako první jak ale zjistil,že je chodník mokrý a vítr mu čechrá kožich tak jak baletka po špičkách zabaletil na svůj oblíbený rožek,pak si sednul na schod ku dveřam a štěkal na mně cosi ve smyslu si blbá či co otvírej ty dveře dyť tu zmrznu nemám fusky ani hubertustak sem veličenstvu otevřela dveře pes hupsnul ku drahoušovi zpátky do kanafasu vyhřát skurku.Já zalívám skleník a pod nohama se mi plantáImage and video hosting by TinyPic koček jdu zalít durmany a květináče na terase a furt a furt koček pod nohama,pouštím ven obyvatelky kurníku a kocura mám furt Image and video hosting by TinyPic v patách,tož mu pravím tobě dneska asi hráblo už mi fakt lezeš na nervy,deme domů uvařím si Image and video hosting by TinyPickofi,dám ti nažrat bo si dneska fakt neodbytný,otevřu dveře a první v baráku je kocur,Image and video hosting by TinyPic v kuchyni mu nasypu granule ten se vrhnul na misku a nenažraně granule chroupá,dívám se na něho a pravím mu tobě,ale jaksi vyhládlo,uvařím si kofi,jdu do pokoje a ve dveřích stojím jak vyřezaný svatý,čumím jak vyoraná myš Photobucketnevěřím vlastním očím v kuchyni jedná kočka chroupe granule a druhá na vlas stejná chrápe na gauču,no fakt sem nechápala,říkám si že by to cigáro co sem šlukla ve skleníku nebyla startka?nebo mi z tych antibiotik co užívám hráblo?Tahám z kanafasu drahouša a pravím mu chlope stávej bo si nejsem jistá či sem eště normální,drahouš přide do kuchyně,ukazuju mu kočku co chroupá granule on se na mně dívá a praví Image and video hosting by TinyPic jestli mně budíš kvůli tomu,abych se podíval jak žere kočka tak to už normální nejsi to už potřebuješ psychiatra,Čenda kočku očuchal sednul si vedle ní a tym svojim klasickym uá uá na mně též nechápavě civěl,tož zavedu je oba dva do pokoje a pravím co vidíte,tož Čeněk znejistěl a začal stepovat z kuchyně do pokoje a z pokoje do kuchyně,Image and video hosting by TinyPicevidentně tež nechápal,drahouš se nijak nevzrušil a praví prosímtě komu si teho kocura čmajzla,buduješ z baráku utulek či co,mezi tím kuchyňský kocour dožral granule bez okolků vyskočil na gauč v pokoji,lehl si vedle Mašeňáka a spokojeně se uvelebil a začal dřímat,Photobuckettak to už nechápal ani můj drahouš bo vedle sebe chrápou dva navlas stejní kocuři,tak sem se ujistila,že blázen nejsem.Odpoledne sem běhala po okolí a zjišťovala či kterémusi chalupářovi neschází kočka bo je to kocour vychovaný a čistotný a není zanedbaný je klidný a mazlivý no nikomu,ale nechybí.A tak se kocour u nás zabydlel na trvalo a my doma nechápeme kaj se u nás na samotě takový exemplář vyskytnul.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/