vitaminová bomba

To sem zas raz měla príma den a eště prímovější večer,ráno sem vyrazila na středisko kde zasedalo Image and video hosting by TinyPictelefonické konsilium bo sem odmítla nemocniční kanafas tak se dochtoři dohadovali Image and video hosting by TinyPicpřes kabely jak to bude dál s mojim antibiotickým zobáním a mojou žravou bakteriou,která mrcha se mně drží už třetí měsíc a ne a ne chcípnout,únava už mně pomalu pokládala na kolena a tež sem začala znova chodit do klubu pesimistu na nitrožilní mňamky,které mi ale evidentně žraly můj zbytek energie.Konsilium rozhodlo všechno vysadit a bude to kdo z koho bakteria,únava či já,prostě kdo dýl vydrží,kdo dřív chcípne,tak sem vyrazila na nákup homeopatik a čerstvých vitamínů bo nevím jak ten detox vydržím,Image and video hosting by TinyPic začala sem obědem ve skleníku posbírala pár rajčat a paprik bo jak vitamíny tak začnu obědem a k Image and video hosting by TinyPic nelibosti našich nenažraných otesánku bylo na oběd lečo,odpoledne sem si pozobávala hroznové víno,zajídala ho jabkem a potuplovala sem to asi kilem mandarínek ku večeru se drahouš nastěhoval do kuchyně s pytlem ořechů,které je třeba vylouskat,drahouš louskal a louskal a já sem ujídala a ujídala co drahouš nesl nelibě bo mu jaksi nepřibývalo a praví mi starko ty se z toho pos……Večer klepal na dveře tak sem se přesunula do pokoje Photobucketna telku a zjišťuju jak mně všechno žere a svědí,ptám se drahouša kolik kilometrů to je do Ostravy bo ráno v telce ukazovali jak Ostravu zamořujou štěnice a či náhodou už nedorazily i k nám bo se asi k smrti uškrábu,drahouš mi praví starko jeden den bez prášků Image and video hosting by TinyPica už ti hrabe,měli by tě izolovat,po chvilce málo co sem se škrábala sem začala chytat asijský syndrom šikmých očí bo ksycht mi tak opuchnul,že sem vypadala jak balon,zobla sem proti alergické zobání a drahouš mi praví to máš z té tvoji nezažranosti,když se mi vyrážka vyrazila do očí,které už sem skoro žádné neměla,sem pochopila,že zobání nezabralo,tak sem do zubů porvala stokorunu a mazala na pohotovost kaj dochtor co sloužil,Photobucket jak slyšel co sem do sebe naládovala málem nerozdýchal a praví taková bomba by rozstřelila i koňa mi píchnul koňskou dávku antihistaminu a kalcia,eště hodinu sem tam musela čučet či jedna dávka zabere či co bude dál,naštěstí zabrala balon splasknul,oči se mi vrátili do evropského stylu a mazala sem s upřímnými díky domů.PhotobucketVečer sem padla jak špalek a eště druhý den ráno jak zakokrhal můj bio kohout sem si připadala jak po týdenním alkoholovým dýchanku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/