hřibáci zašiváci


Tak si tak po ránu po kuropění v hrubých fuskach a mojim pleteným hubertusu lapnuta pozadím v houpačce vychutnávám svoje kofi jak se zpoza roha vynořil můj drahouš,pravím mu fuj dědku sem se lekla co ty tu robíš bo můj drahouš z kanafasu leze po sedmé hodině zásadně po třetí kokrhací serii našeho Pipena bo náš nový kohout Pipen je bláznivý úchylImage and video hosting by TinyPicco mi přide že je cosi jak narcista bo se naparuje jak jednička v žákajdě třídního šprta,kokrhat zásadně chodí do kurníku bo ten je zděný tak se tam všechno ozývá a Pipenove kokrhací arie by zbudily i mrtvého a tak aby ho nikdo nepřeslechnul chodí kokrhat právě tam


můj drahouš mě na oplátku tež zkomplimentoval
cosi ve smyslu kuš babo ty na te houpačce raz zhniješ a kajsik se vypařil.Tak si tak válím to pozadí a hniju jak ze zahrady slyším starko poď se na něco podívat tak zvedám pozadí a pravím si kurnik to mi zas ta lesní ušatá a parohatá havěť cosi požralaImage and video hosting by TinyPica plužím se na zahradu a kontroluju květenu tam stál drahouš a přidal další kompliment ve smyslu trochu života do teho umírání bo tu zapustím kořeny bo se plužíš jak lemra jak sem se přiblížila začal řvát jak hysterka že prý stůj si slepá či co pravím mu zlato si jak jablečné víno je ráno a už mě z tebe tež bolí hlavaImage and video hosting by TinyPic napřed čehý a hned zase prrr kurnik šopa rozmysli se co chceš,drahouš porval klacek co ležel opodál a opatrně odhrabal par suchých listů a praví mi čum no sem čuměla

hřibáci zašiváci


vyklubala se pěkná hromádka hřibáku zašiváku

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/