ptáci v zimě


 leden 2009
Funkci zimního krmiče ptáků u nás zastává můj drahouš,zásobuje špajz různým ptačím zobáním a pak ptačí bufet pravidelně doplnˇuje,nedávno jak tak mrzlo mi praví starko nezevluj a uštrykuj tym ptákám asponˇ jakousi fuseklu bo tam stepujou jak Korn bo jich žere v nohy,tak mu pravím četla sem ptakologickou příručku zimního krmiče ptáku a příroda není žádný blbec bo ptáky žijících v chladných krajích na zimu vybavila zimní výbavou,



 racky a tučňáky vybavila tepnami a žílami v nohách těsně u sebe a tak ochlazená krev proudí zpátky do těla kde se ohřívá a ohřátá krev míří zpět do nohou,ptačí nohy neboli běháky tvoří z velké části kosti,vazivové tkáně a kryje je rohovinový povlak, kterému ani třeskutý mráz nevadí podobně jako nevadí třeba našim vlasům.Drahouš mi praví aka ty si můdrá a porval můj zimní hubertus a vyhodil mně na mráz,stačila sem popadnout fotˇáček a pokusila se jakéhosi ptáka zvěčnit,žádný,ale nechtěl zapozovat a jak mně viděli začli se mnou hrát na schovku tak sem se tež schovala a pár schovávaču se pokusila zvěčnit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/