koblížky ala robot

Jak svoje ranní kofi  srkám mezi kapkami deště na zahradě pod zahradním deštníkem v hrubých fuskach a hubertusu si pravím letošní způsob léta je pro mě vyhovující,vidím na zubach zgřutající dav vedromilců jak si praví,že si cosik zrobí,zrobí si kij a ubijou mě bo mě by vyhovovalo,kdyby to tak i zůstalo bo posledně eště před letním slunovratem  jak vedro dopustilo a slunko spustilo,vedromilci se ve vlastní šťávě rochnili a slunko jim skuru pálilo do červena moje obstarožní existence kiksla a se zesypala jak zhnilé brambory na smetiště zeleninové kafilerie,zatím co zhnilému bramborovi není pomoci moje existence po nitrožilních koktejlach vstala jak nejenom zhořený,ale i postřelený bájný pták Fénix z popela,trochu sem se oklepala jak pošuci včetně drahouša si rýpli,že bych mohla sladkým pamlskem pošimrat jejich chuťové pohárky,
pravím kape vám na karbit v takým hycu troubu zapínat?Jak,ale mozek dopustí můj cenzor spustí a i když nemám smažící vynález jak se mluví odborně fritezu po našemu friťák sem do robomumíčka naházela suroviny a na pánvičce uklohnila koblížky ala robot bo moje babička o fritovacím vynálezu neměla ani páru,kobližky smažila v litinovém hrncu a tak sem chuťovým pohárkům svojich strávníků zavřela tipec.

foto video koblížky ala robot





Koblížky ala robot
suroviny
½ kg hrubá mouka,10dkg cukr,10 dkg tuk /hera),3 vejce,1 kostku čerstvé droždí (42g)200ml mléko,olej na smažení,marmeláda.
postup
Nedělám kvásek suroviny vložím do mísy,robot vše zpracuje,když těsto nelepí je vypracované vložím do moukou podsypané misky,přikryju utěrkou a nechám asi 45 minut ne v průvanu volně vykynout.Vykynuté těsto válečkem vyválím na jeden centimetr hrubou placku do které vykrajovátkem nebo skleničkou vykrojím kolečka do středu dám marmeládu zabalím do kuličky.Koblížky se smaží v rozpáleném oleji po obou stranách,oleje by mělo být tolik,aby koblížek plaval a sám se otočil.Usmažené koblížky jemně poprášíme moučkovým cukrem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/