den blbec

To byl zas den,den blbec s ranním kuropěním sem zjistila,že nejde proud, Image and video hosting by TinyPic ten nenahraditelný elektrický,pravím si no co chvíli to vydržíš bo nic jiného mi nezbývá,zjišťuju že sem na něm těžce závislá a žádná léčba na tu závislost není,při ranním vaření čaje pro pošuky spoléhám na varnou konvicu, ta je hluchá,no mám eště sporák naštěstí plynový,ale mám spoždění bo ten dva litry čaje vaří půl hodiny,konev 10 minut,aby bylo z čeho ten čaj uvařit deme zapasit s kýblem ku studni a snažíme se s mládežníkem nabrat životodárnou tekutinu přímo ze zdroje bo obecní vodovod do našich končin eště nedorazil a ani nedorazí,čerpadlo na domácí vodárnu je jak na potvoru tež na ten zatracený proud.Konečně po 15 minutách se mládežnikovi podařilo po tvrdém zápasu s kiblem vodu nabrat,spichám do kuchyně s tou čirou tekutinou a bác,kibl bo není trénovaný na nošení vody nevydržel a tak dlouho se chodí ze džbánem až se ucho utrhne,tak už ani ty kible nejsou co bývaly,druhý pokus se vydařil a konečně se voda pomalu vaří,porvu do pazuru nůž bo je třeba krájet chleba,ruku mám dřevěnou,svačiny vypadaly jak zaražky pod vagon bo ten spropadený kráječ je samozřejmě tež na elektřinu,Image and video hosting by TinyPicteleviza nehraje,radio nezpívá není jak srovnat ciferník,konečně pošuci vyrazili do školy,uvařím si svoje oblíbené kofi,pravím si fajně dneska mám vale není proud,vtom vletí pošuk do baráku s křivou hubou a obviněním,že kvůli mě mu ujel autobus,vedli sme bouřlivou debatu o tom že já s vypínáním proudu nemám nic společného a že mně tež moc chybí a už bez něho nemůžu žít,na mobilu poslední dvě čárky, musím to risknout,volám do školy vysvětlím ve zkratce situaci,domlouvám dnešní vyučování na devět, Image and video hosting by TinyPicpro jistotu vytahuju moji červenou Brunhildu a vezu pošuka na autobus,aby mu neujel eště i ten druhý,tak jedeme dva na jedné Brunhildě,oči jak ostříž bo jak mně načapají bratři v triku tak mám doma exekutora,,podařilo se naštěstí poprchávalo bratři byli kajsik zalezlí v suchu autobus sme stihli,akorát já sem trošku navlhla,dopíjím si kofi a co to…. slyším jede čerpadlo,tak nám ho zapli, konečně,proud ten elektrický na kterém sem těžce závislá proudí kabelem přímo do mojich spotřebičů bez kterých už neumím žít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/