biotop-ek


raz  mě porval amok bo potvory co místo plic mají žábra v drahoušovém přerybněném kalužníku mi beztrestně vyplenily veškeré rostlinstvo co sem do kalužníku zasadila a tak mě popadla vodní manie vyhrnula si rukávy,žádné ležení v trávě nebylo a za pomocí pošuků a dospěláku začala budovat svůj vlastní biotop ek.
Srpen se ze srpnem sešel a můj biotopek si žije svojim životem,zabydlely se v něm žabky,ještěrky se vyhřívají na sluníčku,pravidelně mě vytáčejí vášky co pořádají letecké přehlídky nad biotopem a eště se mi nepodařilo žádnou zvěčnit bo to je taký rychlo hmyz než stačím čudlík u foťáku zmáčknout jsou fuč a na snímku je tak akorát čmouha v trávě se tam povaluje i pár běžných hmyzo druhů,ale i z nich má jeden radost,každé ráno a večer sedím se svojí bakteriou co mě zas žere a zevluju do biotopku ve kterým šupinky prohánějí jezírkoví kapříci Evžen s Evžou a dva karásci Pepa a Pepa,svou nádhernou krásou květů mě obdařil i leknín co právě kvete.Takový malý biotop ek je balzám na nervy kde člověk zapomene na běh světa a oddá se blaženému zevlování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/