v podstatě sme normální?

Jak našemu nejmladšímu pošukovi bylo asi třináct roku a školská ministrynˇa furt vymyšlala jakési novoty ve škole tež zavedli jakousi novou diskusní hodinu,kde dostali jakési téma na které si děcka připravovali referáty a pak o tematu diskutovali no je to možná bohulibá činnost,ale mně málem připravila o rozum
bo tenkrát náš pošuk dostal za úkol vypracovat referát o vzniku světa.Měl na výběr ze tří možností-vznik biblický,vznik podle mýtu,vznik vědecký.Tak se ho ptám,který si vybere.Praví eště nevím bo všechny cituju-sou ujeté.Ptám se proč si to myslí,on na to tak si představ,že ta Pyrha s někým už nevím jak se menoval,ale šli a házeli kamení víš kolik ubožáku to odneslo,kolik měli boulí nebo rozbitých hlav a stejně to nevysvětluje kdo hodil ten první kámen a odkud ti dva byli,pravím mu vidíš no to sou právě ty mýty to zařídili bohové.Tak byla první možnost vyloučena z výběru.Pravím tak zkusíme vznik biblický,on na to no tak mi vysvětli jak hliněný chlap a kus jeho žebra dokázali zplodit jakéhosi potomka,kdyby byli ze dřeva mohli by si vystrouhat aspoň malého Pinokia,to už mi pomalu docházel dech,ale snažila sem se zachovat klid.
Tak to vememe vědecky,doufala sem,že to Darvin zachrání..Vědecky to je tež jakési praštěné zní odpověď.No to nevím co je na tom tak praštěného,dost hlasitě sme diskutovali.,jeho argument mně položil na lopatky už si někdy viděla opicu ze šikmýma očima,nebo bílou opicu,opice sou buď hnědé nebo černé no a lidi jsou taky bílí ne jenom černí a hnědí,tak mu pravím si hnidopich a na všeckym hledáš mouchy,všechno zařídila evoluce a ta opica se bere jako druh.To se do diskuse přidal další náš 15 letý pošuk.A jen tak mimochodem dodal
kde se teda tady ten druh jako ta opice na zemi vzal možná bůh neuplácal Adama,ale právě tu opicu.No tak to už mně položilo,pravím vzdávám se debata končí napiš si tam co chceš.Synátor teda rezignoval a přiklonil se ku verzi vědecké.Když tak rozebíráme teho Darvina,dorazí domů třetí pošuk mládežnik a že co to tak zažraně píšeme,mladší mu praví mamčinou teorii o vzniku života.To není moje teorie,důrazně se ohrazuju to je teorie vědecká.No mládežnik na to už je nová teorie ty to nevíš?Bůh i Adam byl číňan
To už řvu vypadni a vleču ho za límec ven z pokoje,drahouš si přiložil polínko nech ho ať se projeví.No a když začal vykládat že bůh je číňan bo čiňanu je nejvíc na světě a sou rozlezlí všude po světě,nejvíce věcí pochází z číny třeba papír,peníze,lékařství,špagety atd.Tak to už jsem ho fakt vyrazila ze dveří.Dopsali sme teorii vědeckou a ja jsem si oddychla.Totálně mně dorazil drahouš jak u večeře prohlásil,že na te mladežnikově teorii cosi bude a že nás číňani raz ubijou čepicama.Tak to už jsem nevydržela a vypadla sem ven no a pak nezakuřte si.No a teď uvažuju o tom či je ta moje rodina normální.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/