není java jako java

naši holubi se pravidelně vracejí a víkendy a svátky tráví v rodném hnízdě,okupujou celou chyšu i mojeho mazlíčka computeraImage and video hosting by TinyPic a furt mají jakési kecy babi na co tu máš to nebo ono,to tu je na nic zbytečné stejně to nefunguje no babi máš tu obr bordel,zamlžila sem (bo občas se v tom mrníku sama nevyznám)a pravím chásko nezbedná starejte se o svoje přístroje bo ten můj je můj i s tym bordelem a ja mám bordel ráda bo pořádek je pro blbce bo inteligent se ve svojim bordelu vyzná,tak furt poslouchám jakési ty přednášky o bordelu v mojim compu a tak raz jak tež konečně zkončila okupace holubů a vypadli do svojich vybudovaných hnízd sem se konečně tež ku svojemu drahouškovi dorvala Image and video hosting by TinyPicvidím bordel na ploše ikony vlevo,ikony vpravo tož kurnik šopa co to jééé?Volám mládežnika a čekám na vysvětlení,dostala sem sáhodlouhou přednášku o zbytečných bebechách vpravo o zpomalování a podobné kecy,no
že sem ho vůbec poslouchala bo jak odpřednášel sem začala s čistkou,no že mi pazura nezdřevěněla bo po čistce přihlašuju se na net,kliknu na banku bo je třeba eště doplatit jakési resty a řvu kaj je moja bankáááá???? Image and video hosting by TinyPicsamé klikyháky banka nikde,kliknu na you tube a čumím jak puk bo kaj sou moje videa???porval mně amok bo mi napsalo máte vypnutý java skript,letím pro příručku,hledám,čmuchám pátrám,ale asi mám příručku špatnou bo o žádné javě se tam nepsalo,můj amok nabíral na síle bo můj drahouš s klidem angličana do mě začal hustit vzpomínky o tom jak sme před třiceti rokama na jeho Jawě brázdili české a slovenské komunikace a provokativně se mě zeptal,že jak se do teho kompa taková java vejde,pravím mu tvoja jawa s moji javou nemá nic společného,Image and video hosting by TinyPicale on si nedal pokoj a furt jak to bylo krásné jak sme cestou z Tater promokli až do morku kosti bo celou cestu neuvěřitelně chcalo anebo jak mně sbíral z cesty s monoklem pod okem bo on se předváděl,při rozjezdu přidal plyn já sem se nedržela no a tak sem se válela v kotrmelcích po komunikaci a že na te jeho jawě nesedím si uvědomil až po jednom kilometru,pak začal nahlas přemýšlet o tom,že si pořídíme jakéhosi čopra či co a že se vrátíme v čase,pomalu sem se začala rozhlížet čím ho umlčím,berlou,květináčem či paličkou?Image and video hosting by TinyPic zoufale třískám hlavou o stůl a volám uzlíčkovi okamžitě a střelbitě nástup bo ti tatu něčím umlátím bo sem dělala tu čistku v compu a kajsik sem vypla jakousi javu a on chce kupovat čopra,dostala sem kázání jak sme horší jak malé děcka a že přijet nemůže a javu musím hledat ve startu,praví mi hledej čmuchej pátrej jak trefíš na javu zafajfkuj a je to,no asi na druhý den sem na jakusi javu natrefila řvu radostí bingoooo mám ju,zafajfkuju a hele co to jéééé???computer hodil restart,tak čekám a čekám,Image and video hosting by TinyPicticho po pěšině,monitor hluchý,slepý,krve by se ve mně nedořezal,nic ani ťuk no a sem však víte kde,žhavím tidlifén,pár ochotných co se přišlo pokochat moji blbosti se našlo,no ale bohužel všichni tak akorát čuměli na drát a nevěděli co s tym a klepali mi na rameno jak sem šikovná,no nezbylo mi nic jiného než jít zas s prosíkem za sousedovic synkem bo jedině on je moja záchrana bo on je fakt machr bo ty computery študoval a fakt je má v malíčku,synek ochotně přišel no a tež pár vteřin zaváhal a nechápal co že sem to zas te ubohé bedně vyvedla,za pár vteřin se zorientoval,ale tež mu to chudákovi trvalo něco málo přes hodinku než se mu podařilo tu pasekuImage and video hosting by TinyPic napravit a tak už vím že bacha na fajfky a čistky bo není java jako jawa.

1 komentář:

  1. Ahoj a díky za pěkný poučný článek. Taky se mi občas podaří něco někam poslat, zrovna dneska jsem dala novou složku do doručených a ono mi to odkaz dalo na správné místo, když předtím jsem ty složky lovila kde různě. Asi i proto, že zde byl včera znalec, připojoval mi tiskárnu a možná něco zalátal, že v tom mám nechtě pořádek a ne nelad. Díky za počtení a je fajn, že máš blízko profesionála, který pomůže. Ale zase - kdybys nezačala uklízet, tak bys nevěděla, že jawa není Jawa, že jo? Měj se a uklízej piánko, abys nemusela šturmovat a nešedivěla starostma ;-)))

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/