není routr jako routr

Dárky všichni je rádi dostáváme a určitě ne jenom o vánocích,jsou i jiné příležitosti,nicméně ty vánoční mají kouzlo vánoc a o to jsou vzácnější no aspoň teda pro mě a upřímně řečeno je mi jedno co toje,držím se hesla darovanému koni na zuby nehleď v životě sem se nad žádným dárkem neofrňovala,dokonce sou i dárky na které se nedá zapomenout,jeden rok bo všichni ví jak sem zimomřivá sem dostala troje bačkory,červené,hnědé a zelené,chudáci co mi je darovali z teho byli pěkně vyšinutí a dohadovali se,které z papuču půjdou vyměnit za něco jiného tak sem musela zakročit a jim pravím drahouškové to jsou už teďka moje bačkorky a nikdo nic měnit nebude jedny budu mít na dopoledne,jedny na odpoledne a jedny na večer,mám je dodneska a dodneska sou využívané podle teho jakou mám zrovna náladu,tež mám na skříni plnou krabicuImage and video hosting by TinyPic jehelníčků,korálků z nudlí,vyšívaných obrázků na výkresu a podobných maličkostí co sem dostávala od našich potomků co vyráběli eště ve škole,sou to takové srdeční záležitosti co se prostě vyhodit nedají,před pár rokama radio co sme dostali jako svatební dar a bez kterého sem byla vyřízena dosloužilo a
když sem ho dala opravařovi či by ho nezpravil tak ten se kulal po zemi v záchvatu smíchu a poslal mně s ním do popelnice,při pohledu na tehdejší ceny radiopřístrojů mi lezly oči z důlků a tak sem se smířila se situací a koupila taký malý přenosný tranzistorImage and video hosting by TinyPic bo na víc sem neměla financ a s kterým sem v nepravidelných intervalech běhala po baráku a chytala signál a tak sme se občas s drahoušem poštěkali bo signál byl zrovna u telebedny a jeho můj tranzistor rušil při přepínání kanálů,běhání za signálem trvalo asi dva roky a pak přišly vánoce,drahouš se pořád tvářil jak tajemný hrad v Karpatech,furt kajsik jezdil a kupodivu mně ani nenutil,abych jezdila s ním,když sem šla mládežníkům do jejich sluje udělat úklid z pokoje mně vyhodili že co mám co chodit očumovat a že si Image and video hosting by TinyPicpouklízejí sami což mi vyrazilo dech bo i okno umyli,pokoj přede mnou zamykali,dělali na mně pitomé ksychty a vedli blbé kecy jakože prý už se těšíš na vánoce?tak jim pravím já se těším,ale vy až najdu v pokoji pod postelí suchý chleba nebo slupku z pomeranče se těšte na vánoční secmazec na štědrý den drahouš furt do mě hustil už máš všechno pod stromečkem,nezapomněla si na něco?jak sem smažila řízky sem buchla jak Etna bo mně posílal k susedum vrátit jakési nářadí že ho prý luplo v plotýnce a on tam chudák nedojde,pravím mu na co živíš děcka pošli si je on zas valil klíny že suseda chtěla semnou mluvit a že mi to zapomněl říct tož mu pravím na štědrý den jo kecale tož čula sem jakousi čertovinu tak sem teda s tym nářadím zašla,suseda ze susedem na mně valí oči,že to mohlo počkat po vánocích,ale jak už sem přišla tak si dáme vánočního štamprlíka,zkysla sem tam hodinu,jak sem přišla čuměla sem na drát bo řízky dosmažené,stůl přichystaný tož pravím mám asi jakousi chorobu co o ní nevím?či co?Jak přišlo na rozbalování dárku sem ty jejich ceremonie pochopila bo pod stromečkem se mezi dárkama na mně ksychtil nový super moderní hifitranzistor Image and video hosting by TinyPicskákala sem do stropu a pravila si že to je nejleší dárek mojeho života a nic už ho nepřekoná.Pár roku se překulilo a byly tu další vánoce při nákupech vánočních dárků mně drahouš furt kajsik tahal po elektrach,že potřebuje nový tidlifen,ale taký obyčejný pro debily bo on temu nerozumí,prodavačky se mohly strhat jak mu všechno předváděly,Image and video hosting by TinyPic ale nic mu nebylo vhod a eště mně provokoval bo všude vystavené foťáčky a drahouš moc dobře věděl,že sem tež po takovým tajně snila a tak mi škodolibě připomínal starko na to nemáš,vytáčel mně do bezvědomí a tak sem mu tidlifen koupila sama bez něho na štědrý den pod stromečkem pro mě leží bedna jako kráva,tak sem furt přemýšlela co to může v tak obrovské škatuli být,drahouš s pošukama už byli trošku nevrlí bo s rozbalováním škatule sem si dala pěkně na čas,tak rozbalím škatuli a v ní druhá a pak eště jedna,tak čučím na tu bedýnku a na ní obrázek a nápis routr,tož pravím milý Ježíšku moc ti děkuju a nechcu si to u tebe rozházet,ale teho zloděja signálu routra sem si koupila na narozeniny bo mi na něho přispěl i děda,drahouš se na mně podíval a pravíImage and video hosting by TinyPic není routr jako routr třeba bude lepší jak ten co sis koupila,tak sem si pomyslela no tak to teda nevím co na něm může být lepšího,otevřela sem škatuli s routrem a co sem tam našla mi vyrazilo dech,ano je to on mého srdce šampion ze škatule se na mně ksychtil opravdový nefalšovaný digifoťáček,skákala sem do stropu a i když je to můj nejlepší dárek života,jehelníčky i nudlové korálky pořád zůstanou nejblíže mému srdci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/