pověšené křusky

Potom co sem čuchala ku kuchyňské vychovatelce,kterou mi tata mával před nosem,sem chvilku sekala turecký med ne že by mě osvítilo či bych rozum pobrala,ale koudel už doutnala,tak sem si nebyla jistá či by ju náhodou na uhašení na moji prdel tata nepoužil.
Čas i kdyby tragače padaly nikdo nezastaví,oslavila sem svoje šestiny,ručníkovou soudružku napadnul jakýsik virus a tak sem i do mateřinky chodila bez snoplu u nosu bo ručníková soudružka léčila bacila doma v kanafasu a náhradní soudružce bylo šum a fuk či hnípu s otevřenýma či zavřenýma očima a že sem vždycky u oběda seděla jako poslední nimral ku moji radosti tež neřešila bo nacpat obsah talířu do mě násílím bylo pod její úroveň a klidně by mě nechala i chcípnout na hlad a tak se mi mateřinka bez pruhovaného ručníku na hubě i náhradní soudružka zalíbila a tak sem snople i buskřusky pověsila na hřebík.
Celou zimu vládla pohoda,klídek,tabáček bo jak se mluví sejde z očí,sejde z mysli a ja sem pomalu na ručníkovou soudružku zapoměla, ale tež se mluví všeckeho dočasu a tak pod vlivem okolností se můj velký den MegaKřuskotřesk nezadržitelně blížil.Odstartovala ho moja sestra potom co se ji z jara začly zapalovat lýtka a jak můj starší bratr zažraný šachista si u svojeho stejně postiženého kamaráda vzájemně lechtali svoje ega kdo je lepší mi sestra byla befelem přidělena jako moje krotitelka a hlídačka bo aby nás tata uživil robil přesčas.
Bylo pěkné páteční odpoledne,byly sme samy dvě doma jak mi sestra začala mazat med kolem huby, byla hodná,že by se na chleba dala namazat a škemrala prý ty bedrunko moje že tu na chvilku vydržíš sama,mám spicha a potřebuju na chvilku vypadnout a jak mi slíbila,že si zítra zajdeme na zmrzlinu sem slíbila,že to bez ní určitě vydržím v cuku letu natáhla na sebe svůj mini midi obleček,vyštrachala svoje zakázané barvičky, napatlala si hubu včetně očí
,připadala mi jak august z cirkusu a při tom mi eště stačila zrobit přednášku co můžu spíš to bylo co nesmím,přednášku ukončila prý a nikomu nesmíš otevřít a zdůraznila i kdyby zvonil prezident a vyletěla jak mastný papír z průjezdu.
Úplně poprvé v životě sem byla doma sama,zalezla sem do dětské cimry,chvilku sem se pobavila ze svojima medvědama,povystřihovala si papírové panenky a papírové hadříky,rozkramařila sem co se dalo,ani nevím jak dlouho sem byla sama jak se ozval zvonek a zvonil a zvonil jak o dušu , seděla sem zaražená jak tříska v pr….stu ,skoro sem nedýchala, pak kdosi škemral prý bedrunko otevři to sem já jak ten kdosi začal bušit do dveří a řval cosik o malé potvoře už ve mně byla malá dušička,odolala sem slibum i výhružkám,neotevřela sem,později jak zarachotil klíč v zámku sem byla vyklepaná jak startka….klika cvakla,dveře letí brácha vchází do dveří,
brácha byl cosik jak flegmatik a tak že sem doma sama mu cenzor nahlásil až po chvilce a zahlásil tu cosik smrdí a že prý či nemám od strachu bahno na hřišti, hrdě mu pravím no dovol a bylo mi celkem fuk z čeho mě brácha obviňuje bo sem byla šťastná jak blecha v kožuchu,že už nejsem sama a ani za zlaté prase bych se nepřiznala,že mi do teho moc nechybělo, ale brácha dodal jak ne ty tak to zapácha průser.
Ten průserový zápach byl asi čut hodně daleko bo i tata se jak na sviňu z přesčasu vrátil dřív a že cenzory nikdy nevypínal mu hned docvaklo,že jeden z nás doma chybí a začal bráchu prudit blbými otázkami prý kde máš starší sestru,brácha puberťák zrobil mrtvého brouka a žvanil cosik ve smyslu nevím,nečtu,nestarám se tata ale byl neodbytný a furt prudil a tak jak začal vyslýchat mě průserový zápach zesílel a brácha abych nevyslepičila že sem byla doma sama začal předstírat,že se mu paměť vrátila a cigánil jak když tiskne a tatu ožral rohlíkem,prý odskočila si za Helou pro jakési testy na přijímačky.
Sestra mezitím jak závodní chrt letěla přes celé město ku strejdovi pro náhradní klíče bo si ty svoje zapoměla vzít a ja sem ji podle jejich instrukci o prezidentovi neotevřela.Strejdovi jak Andrzen povykládala báchorku o tym jak se nám zabouchly dveře a klíče zůstaly doma.
Venku se pomalu šeřilo jak klika cvakla dveře letí, upocená,uřícená sestra ve svojich mini midi hadříkách s rozmazanou hubou vchází do dveří, tatu jak ju viděl málem kleplo a za pozdní příchod, barvičky na hubě a mini midi hadříky vyfasovala týdenní domácí arest,že sem byla doma sama se nedověděl bo mi sestra hrozila krevní mstou sem hubu držela a ze zmrzlinou sem se tež mohla rozloučit,eště v pondělí uražená až na půdu sem zas křuskovala do mateřinky,kde mi další neblahé okolnosti připomněly můj cejch delikventa a oprášila sem svoje cestovní křusky…….
1 2  3  4  5  -  7  8  9

1 komentář:

  1. Jak vidím, už v mateřince jsi byla vyčú*..ná, ale uměla držet slovo. Jak v pohádce o třech kůzlátkách ;-)

    OdpovědětVymazat

url adresa
http://babcapismenkuje.blogspot.cz/